התלבטות קשה, מה ללמוד?

אז מה מתאים לי ללמוד? נתקלתי בשאלה לא מעט מדוע אנו מתלבטים בטרם בחירה? כשאדם מתלבט באשר לבחירת מקצוע, ניתן על פי מפה אסטרולוגית שמכילה יום ושעת לידתו לתת את ההכוונה אישית המתאימה לו בהתייחס למפת לידתו.
התלבטות קשה, מה ללמוד?

מזל טלה
זקוקים לעבודה עם "אקשן" פעילות תנועה תחרותיות מקום בו תינתן להם הזדמנות לבטא יוזמה אישית כאשר השאיפה היא עמדות ניהול.

מזל שור
זקוקים לביטחון, לקביעות, לאדמה הבטוחה מתחת רגליהם ועם נקודות פתיחה הללו, יימנעו מלקיחת סיכונים מיותרים ויעדיפו לעבוד כשכירים. למזל זה חשוב מאוד הצד החומרי והמעשי, אבל גם הצד האסתטי.

מזל תאומים
אנשי המילים זריזים מהירי תפיסה, זקוקים ליצירת קשרים אישיים, מסתגלים במהירות למצבים משתנים, ולכן יעדיפו עבודה שיש בה תנועה, עיסוק במלל וקשר עם אנשים.

מזל סרטן
יביאו את הרגש לעבודה, חשוב שמקום העבודה יהיה באווירה רגועה, ניחנים באינטליגנציה רגשית עם יכולת ליזום ולפתח מהלכים, בעלי חשיבות מרבית למשפחה, לבית, טובים בתחומי טיפול בילדים.

מזל אריה
מחפשים את ה"במה", כל עבודה המסוגלת לתת פרסום וכבוד הנראה לעין. בלי כושר ניהול ויצירתיות .

מזל בתולה
בעלי תושייה ורצון לנתינת שרות מתוך חריצות ודייקנות, מתאימים לעיסוק שיש בו צורך לירידה לפרטים ודיוק מרבי, חשיבות גבוהה לביטחון חומרי ולכן חשובה להם עבודה עם שכר הולם.

מזל מאזניים
חשיבות לעבודה בתנאים נעימים ואסתטיים, מתקשרים לדוברות יחסי ציבור, אופנה ובוררות, בעלי היכולת לשאול את השאלות הנכונות ולשפוט בתבונה, אסרטיביים.

מזל עקרב
בני מזל עקרב לא יסתפקו במקצוע שטחי, בעלי משמעת עצמית עמוקה, כוח רצון ואינטנסיביות. אין אמצע, הבטחה היא הבטחה, רצוי מקצוע עם אלמנט של מחקר. כל מקצוע בו יעסקו ירדו לעומקם של פרטים.

מזל קשת
חשיבות לצד האינטלקטואלי כאשר חופש הפעולה מהווה גורם מרכזי בבחירת העבודה. לבני מזל קשת יש את היכולת להגיע לפתרונם של דברים מכיוונים שונים, כאשר הם רואים את האתגר ולא תמיד את אבני הנגף בדרך.

מזל גדי
המזל מתאפיין בחריצות, אחראיות, משמעת, דייקנות ושיטתיות. חשיבות לקריירה שתעניק ביטחון ואפשרות להתפתח, כאשר השאיפה היא להגיע לפסגה.

מזל דלי
מזל הקשור בקדמה וטכנולוגיה, זקוקים ליכולת לבטא את האינדיבידואליות בתוך העבודה, קשה להם עם מסגרת חונקת, זקוקים למרחב מחייה.

מזל דגים
עבודה עם שרות לזולת כאשר המשיכה היא לאמנות ועזרה לאנשים, בעסקים יעדיפו להיות מאחורי הקלעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך