זוגות צעירים? משרד השיכון מבקש שתשכחו מהורדת מחירי הדיור

החלום נגוז: שר האוצר ושר השיכון מודים מחירי הדירות ימשיכו להמריא, "הסיכוי שהמדינה תעודד הורדה של מחירי הדיור אפסית"
בניין מגורים באשדוד

אם אתם זוגות צעירים, או כל אדם אחר, זה נכון שעד היום היו לכם ציפיות, בהתחלה מלפיד ומע"מ אפס שגרם לכולנו לצפות, אח"כ מחיר מטרה של הבית היהודי, והיום מחיר למשתכן של שר האוצר כחלון וחבריו, אלא שביומיים האחרונים ההתייחסות של הממונים ע"כ מדהימה את כל אלו שציפו לאיזה הוזלה כלשהי בתחום הנדל"ן, בשיחה עם התקשורת אמר היום השר משה כחלון כי "הסיכוי שהמדינה תעודד הורדה של מחירי הדיור אפסית", וזאת בעקבות החשש מחזרה למשבר הכלכלה מלפני עשר שנים.

ברגע אחד גנז שר האוצר את חלומם של הזוגות הצעירים ומחוסרי הדיור, שבכללם תושבי אשדוד והסביבה, שצריכים להבין כי המדינה לא תפעל להורדת המחירים בשוק הנדל"ן הבוער. כאשר גורמים בכירים מספרים לנו היום כי בשיחות סגורות בשבועות האחרונים, השתנה משהו באופן שבו מדברים שר האוצר משה כחלון ואנשיו על התכנית שלהם להוזלת מחירי הדירות. הטקסטים נשמעים כמעט אותו דבר אבל אפשר לשים לב לשינוי עקרוני חשוב: הם כבר לא מבטיחים "הוזלה במחירי הדיור" אלא מתמקדים בבניית דירות מוטבות לזוגות צעירים חסרי דירה. עד עכשיו זה היה הבדל במוזיקה אבל הבוקר (ג') שר השיכון יואב גלנט כבר אמר זאת מפורשות בראיון לגלי צה"ל: "היעדים שלי קשורים להיצע ולביצוע, ולא למחיר. אני משוכנע שהם ישפיעו גם על המחיר אבל על המחיר אין לי שליטה".

את האשמה על כך מטיחים על טרפודה של הממשלה באי הבאת עובדים זרים מחו"ל, אך כמובן בירושלים ממשיכים להתעסק בהבטחות כאשר השר גלנט הבטיח היום כי כבר השנה תקודם תוכנית מיוחדת לקידום בניה לזוגות צעירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך