מכבי אשדוד במשחק על כל הקופה בחיפה

לאחר שירדה למקום התשיעי. מקום אחד מתחת למקום בפליאוף העליון, תצא היום, רביעי (19.00) קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד לחיפה למשחק חוץ מול מכבי חיפה השלישית בטבלה. זהו משחק על כל הקופה, שכן הפסד נוסף, החמישי ברציפות מאז תחילת הסיבוב ירחיק אותה יותר מהפליאוף העליון. בקבוצה עשו הכל לתת שקט לשחקנים ולצוות המקצועי, לפחות עד לאחר המשחק הכל כך חשוב.
מספר 8 באשדוד
חוזר לעצמו (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

יש משחקים שהם משחק של עונה שלמה. יכול להיות שזו ההגדרה למשחק החוץ, היום, רביעי (19.00, בהיכל רענן כץ) בחיפה, מול מכבי חיפה. קבוצה הכדורסל של מכבי אשדוד חייבת לנצח במשחק הזה, אם היא רוצה פליאוף עליון. היא לא יכולה להרשות לעצמה הפסד חמישי ברציפות בסיבוב השלישי.

אשדוד ירדה אל המקום התשיעי, מקום אחד מתחת לפליאוף העליון (רק 8 הראשונות עולות), לאחר ניצחונה של הפועל ת"א בהארכה 81:78 על קרית גת, משלשה עם הבאזר של מתן נאור. עכשיו אשדוד שכל העונה הייתה בין המקומות 5-8 הגיעה למצב שהיא מתמודדת על המקום השמיני, דווקא ב"מאני טיים".

בקבוצה נתנו שקט לשחקנים ולצוות המקצועי לאחר ההפסד בבית לאילת ביום ראשון. בהנהלת הקבוצה ידעו כי לחץ עכשיו, כשהמשחק הבא מול חיפה הוא מספר ימים אחרי אילת, לא יועיל לתוצאות. לכן לפחות עד לאחר המשחק שומרים על שקט בקבוצה ובהחלט מדובר בהחלטה נבונה.

בספורט כמו בספורט, הכל תלוי בניצחונות בזה זה נמדד. ניצחון על חיפה, למרות שעל הנייר הוא  דבר מאוד קשה, יביא הרבה שקט לקבוצה שהיא כה זקוקה לו. בעבר הלא רחוק העונה, אשדוד הוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה. מצד שני, הפסד נוסף רק יגביר את הלחץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך