יורם אסרף יו"ר אשדוד יפרוש מתפקידו בתום העונה. מאיר קיקוז יחליפו

היו"ר המוערך של מכבי אשדוד, יפרוש בתום העונה מתפקידו, לאחר 4 שנים. יחליף אותו מאיר קיקוז. אסרף, שהשנה עשה חפיפה לקיקוז, כבר ידע במהלך העונה כולה כי זו עונתו האחרונה. בסביבתו של אסרף אמרו כי הוא מפנה את הדרך לעשייה של אחר שיביא איתו משהו חדש לקבוצה. אסרף נחשב לאחד מהיו"רים הטובים בליגת העל. קיקוז מנהל מתנ"ס בית לברון נכנס באופן רשמי כבר באוקטובר, אבל מעשית זה יקרה בעונה הבאה. אסרף ימשיך כחבר הנהלה מן המניין.
היו"ר אסרף
רוצה שיביאו את "הלב" למשחק. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

נפל דבר במכבי אשדוד. לאחר 4 עונות בתפקיד יו"ר מכבי אשדוד, יפרוש בתום העונה היו"ר יורם אסרף ויחליף אותו בתפקיד מאיר קיקוז.

אסרף שנחשב ליו"ר  מוערך ואהוד ואולי מהטובים בליגת העל, משמש כאמור בתפקידו 4 שנים והשנה הצעיד את הקבוצה לגמר הסיטורי בגביע המדינה, כשהקבוצה ואסרף היו מרחק נגיעה מהגביע. לא רבים ידעו, אבל בעונה הזו , מתחילתה הוא עשה חפיפה למחליפו מאיר קיקוז. דהיינו כבר מתחילת העונה שעברה היה ברור כי אסרף מבקש לעזוב את התפקיד. אבל בניגוד ליו"רים אחרים שעוזבים ולא מעניין אותם מה יקרה, וחלקם אפילו שמח שהקבוצה לא תצליח לאחר עזיבתם, אסרף העביר שנה שלמה של חפיפה לקיקוז, בכדי שהוא והקבוצה יצליחו בעונה שאחריו.

אסרף למרות חזותו הנעימה, הוא יו"ר שלא נותן לשום דבר לעבור ללא ידיעתו. הוא יודע בדיוק מה צריך ואיפה וברור לכולם כי יש מי שעומד בראש המערכת והכל בסופו של דבר יבואו על פתרונו. כשאסרף בצוותא עם המנכ"ל שלומי בן מיור, פתרו השנה לא מעט בעיות לפני שצצו על פני השטח.  אסרף גם ידע להתנהל בצורה שקולה וחכמה מול המאמנים ובמיוחד בשנה האחרונה מול צביקה שרף ומול העיתונות. פעולות לא פשוטות בכלל בקבוצת כדורסל, שבה, כמו בכל קבוצה יש הרבה אמוציות.

אגב גם לפני אשדוד מדובר באיש אשכולות. את שירותו הצבאי החל "בסיירת שקד" המובחרת. הוא סגן אלוף בדימוס. מאז פרש עבד במשך 7 שנים בחברה בתחום הביטחוני כמנהל היחידה העסקית. בשנה האחרונה הוא מנהל את השלוחה של האוניברסיטה הפתוחה באשדוד.

בסביבתו של אסרף אמרו כי יורם מיצה את התפקיד והוא מעוניין לתת לאחרים עם רוח חדשה להוביל. לדבריהם ליורם חשובה יותר מכל טובת הקבוצה והוא רוצה שמשהו אחר יביא איתו רוח חדשה, עוד מהלך חדש בכדי שהקבוצה תתקדם.

מאיר קיקוז שכאמור כל השנה היה בתקופת חפיפה וליווה את אסרף בפעילות שלו , נכנס בעצם באופן רשמי לתפקיד באוקטובר. אבל בפועל הוא ייכנס לתפקיד החל מההכנות לעונה הבאה, כשאסרף יהיה חבר הנהלה. קיקוז הוא משמש כמנהל מתנ"ס בית לברון וכאמור עכשיו יתווסף לו תואר חדש – יו"ר מכבי אשדוד מליגת העל בכדורסל גברים. בהחלט תואר נכבד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך