פרשת האונס המחריד באשדוד: הוגש כתב אישום נגד שלושה חשודים

בית המשפט החליט היום על הגשת כבתי אישום חמורים נגד שלושה חשודים בעבירות מין חמורות במשפחה, וביקש לעצור את החשודים עד תום ההליכים
ניידת באשדוד

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי בב"ש כתב אישום נגד 3 נאשמים, תושבי אשדוד, בגין ביצוע עבירות מין במשפחה כלפי 3 מתלוננות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים, בין השנים 2012-1995, במספר רב מאוד של הזדמנויות, מדי יום ביומו, ביצע הנאשם העיקרי (נאשם 1) עבירות של אינוס, מעשי סדום ועוד בבתו החורגת, מאז היותה כבת 11, זאת בידיעתה ובאישורה של אם הילדה (נאשמת 2). חלק מהמעשים בוצעו על ידי האב והאם גם יחד. באירוע הראשון, פגעו האב והאם בבת, כדי ללמד אותה, לטענתם, מה זה גבר ולתת לה שיעור בחיים. לאחר מכן, הרתה המתלוננת לנאשם ונולד להם ילד, אשר התגורר יחד עימם בבית והנאשמים גידל אותו כבנם.

המעשים, אותם ביצע הנאשם במתלוננת, נמשכו כאמור לאורך תקופה ארוכה והופסקו, כשהמתלוננת, בעיצומו של ויכוח עמו ומתוך מצוקה ורצון שהוא יפסיק לבצע בה עבירות מין, נטלה סכין מהמטבח, ירדה על ברכיה ואמרה לו שיקח את הסכין ויהרוג אותה. גם לאחר שהנאשם הפסיק לבצע עבירות מין, במספר רב של הזדמנויות, המשיך הנאשם להכות אותה ולאיים עליה, עד שאזרה אומץ ויצאה מהבית רק לאחרונה.

עוד עולה מכתב האישום, כי בהזדמנויות רבות, במהלך השנים 2002-2006, עת היה הנאשם בקשר רומנטי עם שכנתו (נאשמת 3), ביצעו הנאשם והשכנה עבירות של מעשים מגונים באחת מבנותיה הקטינות, כשהיתה בת כ- 7 שנים, ולאחר מכן, כששמר הנאשם על שתי בנותיה של הנאשמת 3, בביתן או בבית סבתן, ביצע הנאשם באותה ילדה, במשך מספר שנים, מעשי סדום. במספר הזדמנויות, אף ביצעה הנאשמת 3 עצמה מעשים מגונים בבת אחרת, וכן תקפה את הבנות פעמים רבות. שתי הבנות הוצאו מחזקתה של האם לפני מספר שנים.

התיק נחקר ע"י תחנת אשדוד, והנאשמים מואשמים בביצוע עבירות מין במשפחה, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, וכן בעבירות של התעללות ותקיפת קטין. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך