הדור הבא: עו"ד יניב אהרון

עו"ד יניב אהרון (34), דמות מוכרת מאוד באשדוד, למד תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים.
הדור הבא: עו"ד יניב אהרון

דמות מופת או ממי אתה מקבל השראה?
"בחיי עברתי מספר דמויות מפתח מהן ספגתי השראה גדולה וידע עצום. הראשון הוא כמובן אבא שלי רמי אהרון, אדם חכם מאין כמוהו, איש של ערכים ודרך ארץ, שתמיד היווה עבורי משענת יציבה בחיים. בהמשך דרכי המקצועית, עבדתי תחת שניים מעורכי הדין הטובים ביותר בארץ: עו"ד זאב הרטבי ועו"ד דוד בסון שהינם דמויות מופת להתנהלות במקצוע עריכת הדין ומהם למדתי רבות. ועד לא מזמן, זכיתי ללמוד מקרוב ולעבוד יחד עם ראש העיר היקר של אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, אשר הייתי העוזר שלו במשך 3 וחצי שנים. ד"ר לסרי הוא אדם מבריק ויוצא דופן בחוכמתו, הגון ונעים הליכות, מנהיג ואיש חזון שיודע איך להפוך חלומות למציאות".

עבודה/יצירה שאתה גאה בה או שקיבלת תגובה מרגשת.
"עשיתי הרבה דברים שאני מתגאה בהם. אפרט כאן שניים מהם בלבד: הראשון, הקמתי חמ"ל הסברה בזמן מלחמת 'צוק איתן', אליו הצטרפו מתנדבים רבים. החמ"ל פעל דרך רשתות חברתיות ו"השיב אש" לגורמים העוינים שפעלו נגד מדינת ישראל בעולם. השני, יוזמה שיוצאת לדרך בימים אלו, והינה גיוס תמיכה ציבורית רחבה בקרב תושבי אשדוד התומכים בכך שיש להעמיד לדין את אותם חברי כנסת הערביים שנפגשו בחודש פברואר 2016 עם משפחות מחבלים והתפללו לעילוי נשמתם של רוצחי יהודים חפים מפשע. מדובר על עבירות פליליות של הסתה לאלימות וטרור, שהציבור חייב להוקיע מתוכו".

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשור?
"אני רואה את עצמי ממשיך לעשות דברים שאני אוהב, בעלים של משרד עורכי דין גדול ואיכותי, אדם שמעורב ותורם לעשייה ציבורית, ולצד אלו נהנה יחד עם אשתי המדהימה עו"ד נטלי אהרון ומשקיע בבניית משפחתנו, כי לעבוד זה חשוב אבל אי אפשר להחזיר את הזמן לאחור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך