הפסד רביעי רצוף לאשדוד בסיבוב השלישי 72:90 לאילת בבית

הפסד רביעי בארבעה משחקי הסיבוב השלישי, למכבי אשדוד, הפעם מול אילת 90:72 ועוד בבית. מצבה של הקבוצה לא יציב, בדיוק כמו מצבו של המאמן צביקה שרף בקבוצה. רק צ'ארלס תומאס הגיע למשחק עם 36 נקודות, אשדוד כקבוצה לא הופיעה למשחק. הישראלים יחד קלעו רק 15 נקודות וגארט רק עם 2 נקודות בלבד. הפליאוף העליון מתרחק.שרף: היה קטסטרופה.

.כשזה נראה כאילו זה לא יכול להיות גרוע יותר, זה נהיה גרוע יותר. פעם הקבוצה הזו נקראה כח צביקה. היום נראה כי נגמר הכח צביקה. הפסד רביעי רצוף, הפעם בבית לאילת 90:72 והפליאוף העליון מתרחק. במחזור הבא תצא הקבוצה לחיפה ואין לדעת מה יהיה שם . היחיד שהגיע באשדוד למשחק הוא צ'ארלס תומאס עם שיא קריירה של 36 נקודות שלא עזר. אגב כמו הקבוצה שלא ברורה מצבה, כך שניתן להגיד על המאמן צביקה שרף שגם מצבו בקבוצה לא ברור. אשדוד לא הופיעה בכלל למשחק.

הישראלים שוב לא היו במשחק עם 18 נקודות כולם יחד והכי גרוע היה המשחק של דיונטה גארט שקלע 2 נקודות בלבד ושיחק רק 30 דקות, כשהוא בדרך כלל מקבל כמעט את כל 40 הדקות בכל משחק. המצב באשדוד לא טוב וחייב פיתרון מיידי

אילת פתחה את המשחק מצוין וקלעה את 6 הנקודות הראשונות. סוואן העלה את המארחים על הלוח אחרי כשלוש דקות עם שלשה, אבל ווייאט הנפלא קבע 5:12 לאורחים. סוואן קבר שלשה נוספת וביחד עם תומאס שנכנס לעניינים הוריד את הפער לנקודה בלבד, לפני ששמחון צלף שלשה שנייה משלו וביחד עם אמינו היעיל (8 נקודות ברבע) קבע יתרון 19:24 אחרי 10 דקות.

האורחים נקלעו לבצורת של שלוש דקות וחצי בפתיחת הרבע השני וגארט הוריד לפיגור נקודה בלבד, אבל אשדוד פספסה מספר הזדמנויות להפוך וכדיר שמר על ההולכה. תומאס חזר חם למגרש והשווה עם שלשה, אבל קיין מיד ענה עם שלשה משלו. תומאס קלע 16 מ-34 הנקודות הראשונות ושמר את קבוצתו במשחק, אמינו הגיע לדו-ספרתי בעצמו עם דאנק גדול והגדיל ל-34:40 מהקו. סוואן קבר שלשה שלישית במשחק וצימק ל-40:37 בהפסקה.

כדיר וניסים פתחו יתרון 8 בתחילת המחצית השנייה, כשאשדוד מתקשה מאוד מול ההגנה של אילת. שלשה של ניסים קבעה לראשונה פער דו-ספרתי, אלא שלאשדוד היה את תומאס הנהדר שצבר סל אחר סל וממש לבדו עיכב את הבריחה, 55:47. ניסים לא התרגש במיוחד, המשיך את הרבע הנהדר שלו וביחד עם אמינו הגדיל ל-48:64. ווייאט הוסיף עוד שלשה ורוס סגר רבע גדול של סגנית האלופה עם פאול וסל שקבע 20 הפרש, לפני שתומאס הגיע ל-29 נקודות וצימק ל-70:53 בשלשה אדירה.

שלשה שלניסים וסל של שמחון החזירו את ההפרש ל-20, 55:75. שרון ניסה להעיר את המארחים עם מספר פעולות יפות, אלא שאמינו וכדיר לא התרגשו במיוחד ומנעו מהפער לרדת, 82:64. תומאס קבע שיא קריירה בקליעה, אלא שזה כמובן כבר לא היה יכול להחזיר את קבוצתו לעניינים. שני המאמנים שלחו למגרש את השחקנים הצעירים שלהם ובסיום 72:90.

צביקה שרף: "אין שום תירוצים זה משחק הגרוע ביותר שלנו. אין תירוצים. משהו כבה אצלנו ונמצא דרך לטפל בהם. היה קסטרופה היום. זה תפקידי לטפל. אני צריך לעמוד מול השחקנים והעיתונאים. אין לי קסמים מחר נתחיל לטפל בזה"

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך