האלופה מתחילה בחוץ את סדרת הגמר מול מכבי רמת חן

היום, שני (18.30, אולם זיסמן), תפתח סידרת הגמר בליגת העל בכדורסל, בשיטת הטוב מ-5 בין מכבי בן אשדוד לבין מכבי רמת חן. רמת חן היא עם יתרון הביתיות ואם אשדוד רוצה לשמור על התואר, היא חייבת לנצח משחק אחד בחוץ. זה יכול להיות כבר בשני, כשזו תהיה גם מתנת יום ההולדת לשי דורון. הסעות לאוהדים יצאו בחינם מהיכל הקריה (17.00).שידור ישיר בערוץ 5+. המאמן ענבר: "אין לי בעיה שאנחנו הפייבוריטים"
אלופת המדינה
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

זהו. יריית הפתיחה על שמירת תואר האליפות והדאבל תצא היום, שני אל הדרך. בשני בשעה  18:30  ב"זיסמן" (דרך הטייסים 85, ר"ג), תארח מכבי רמת חן את אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, מכבי בן אשדוד, לסדרה של הטוב מ-5 שבסיומה תקבע האלופה.

אשדוד רוצה לשמור על תואר האליפות. אם זה יקרה, הרי שהמשמעות היא דאבל, השיג גדול יותר, מהעונה הקודמת, כשהעונה בחלק מהזמן אשדוד לא הייתה במיטבה. אבל  דווקא העונה, לקראת החלק האחרון, התחברה אשדוד , צירפה כזכור 3 זרות מהדרג הבכיר ביותר והיא מתמודדת על כל התארים. אשדוד חייבת לנצח משחק אחד לפחות בחוץ אם היא רוצה לשמור על תואר האליפות.

היום זו תהיה הזדמנות מצוינת לעשות זאת, מה גם שזו תהיה מתנת יומהולדת לאחת השחקניות הבכירות של הקבוצה,הקפטנית שי דורון שחגגה בימים אלה את יום הולדתה ה-31. אין שי טוב מניצחון עבור שי.

האוהדות חוגגות לשי דורון
האוהדות חוגגות לשי דורון

לקראת המשחק בר"ג, ארגנה הקבוצה הסעות חינם לאוהדי הקבוצה, בכדי שיגיעו בכמות הגדולה ביותר שניתן למשחק. הסעות יצאו ב-17:00 מהיכל הקריה. בהנהלת הקבוצה ישמחו לראות קהל רב שמגיע, כפי שהגיע לשני המשחקים האחרונים מול הרצליה, בבית ובחוץ. שידור ישיר בערוץ 5+

המאמן עדן ענבר: "רמת חן בצדק בסדרת הגמר, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הגביע הוא היסטוריה, אני לא חושב שהבנות זוכרות שהן לקחו את הגביע. לא מרגיש צורך להוריד אף אחד לקרקע.  לאורך העונה רמת חן הייתה יציבה, לקראת סוף העונה העלינו את הרמה ואין לי בעיה להגיד שאנחנו פייבורטים, אבל זה לא חשוב, אלא איך מבצעים את הדברים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך