חוזרים אחורה: בשורה לא משמחת לנוסעי הרכבת באשדוד

בשורה לא משמחת לתושבי אשדוד, תנועת הרכבות בעיר תדולל, וזמן הנסיעה מאשדוד לתל אביב הולך ומתארך

בשנת 2013 נחנך ברוב פאר והדר קו מהיר בין אשדוד לתל אביב שאיפשר נסיעה בתוך 35 דקות בלבד, אך לצערנו לפני חמישה ימים הוא בוטל ואורך הנסיעה מאשדוד לתל אביב חזר להיות – 47 דקות, שמהווים כ-12 דקות נסיעה נוספות, והיו שאמרו שהן קריטיות לאלה שעובדים מחוץ לעיר. לצורך המחשה, בתחנת הרכבת באשדוד עוברים למעלה מ- 300 אלף איש בחודש, דבר שגורם לעומס כבד והגברת הצריכה.

תושבים רבים הגישו תלונות בימים האחרונים לרכבת ישראל במטרה לנסות ולהחזיר את הקו המהיר, "הרי אשדוד היא עיר בהתפתחות, ומהגדולות בישראל, ומין הראוי שהיחס כלפיה אמור להיות לטובה ולא לרעה, עכשיו אני נאלץ כל בוקר להסביר למנהלים שלי את התירוץ באיחור הקבוע" אומר לנו הבוקר ירון כהן (34) איש הייטק שעושה את דרכו כל בוקר מאשדוד לתל אביב.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: כי בשל אילוצים תפעוליים וכחלק מהגדלת תדירות הרכבות וכמותן, אנחנו נאלצים להמיר את הרכבת המהירה מאשקלון לת"א ברכבת שנסיעתה תארך 8 דקות נוספות, לצד שינויים נוספים בלו"ז הרכבות כפי שפורסם בכלי התקשורת השונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך