פעילויות לילדים בחופשת הפסח בקניון לב אשדוד

קניון עופר לב אשדוד חוגג את חג הפסח עם הצגות ומופעים לכל המשפחה - הכניסה חינם לקהל הרחב!
פעילויות לילדים בחופשת הפסח בקניון לב אשדוד
ניצי_קפיצי צילום יחסי ציבור

קניון עופר לב אשדוד – מקבוצת קניוני עופר, חוגג את חג הפסח עם הצגות ומופעים לכל המשפחה שיתקיימו בחול המועד פסח. בין התאריכים 24-27.4.2016

יום ראשון, 24.04.2016 – בשעה 11:00, ההצגה "צייר לי כבשה"
הצגה בהשראת שירי הכבש ה- 16.אריאלה וגיורא הם זוג חברים שאת כל זמנם ביחד מבלים. היום גיורא רוצה לגלות סוד לאריאלה, אך מאיפה יעזור אומץ? דרך השירים המופלאים של הכבש ה- 16.

בשעה 17:00- המופע של שנשן
שנשן היא ילדה בת 8 שחולמת ורוצה להיות הכל, שנשן יוצאת למסע בממלכת האפשרויות שם הכל יכול לקרות ופוגשת בחבר שהופך להיות החבר הכי טוב שלה. מטרת המופע להעביר את הילדים חוויה ולהטמיע בהם ערכים חשובים דרך תנועה, קצב והרבה צחוק.

יום שני, 25.04.16 בשעה 11:00- מופע הפעלה שמח וכיפי באווירת החג .

בשעה 17:30- הצגה רייצ'י וסוד הריצרצ'ים
אם יש רצון ויש דמיון אפשר להגשים כל חלום. צאו עם רייצ'י למסע קסום אל רחשי הלב שבו חבואים הפתרונות והחיוכים.מופע מוסיקלי חוויתי ומקורי.

יום שלישי, 26.04.16 בשעה 11:00- הצגה עולם האינדיאנים
מופע סוחף ומרגש המכניס את הילדים לעולמם של האינדיאנים. באמצעות סיפור קסום על שבט אינדיאני רחוק, המועבר בצורה ייחודית ומפתיעה באווירה של מעגל מתופפים אינדיאני בשילוב מוסיקה, ריקודים ודרבוקות לכל הילדים.

*במהלך המופע יחולקו לילדים כתרים אינדיאנים עם נוצה, ויאפרו אותם באיפור צבעוני היפואלרגני מיוחד.

בשעה 17:30 מופע "נווה עצלנות"
סטפני וספורטקס יוצאים לחגיגה מגניבה, המשלבת שירים,ריקודים וספורט לגדולים ולקטנים.

רביעי, 27.04.16, בשעה 17:30
הצגה צ'ופצ'יק- צ'ופצ'יק ילדה קופצנית וחכמה שרוצה חיים אחרים. להיות עשירה, להיות גדולה, לנהל קרקס. היא מוצאת מפתח קסמים שמגיע אליה באופן מסתורי ומשעשע, בעזרתו היא עוברת עולמות וזמנים ולומדת בסופו של דבר ש"הכי כיף להישאר אני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך