שחקני מכבי אשדוד ערכו השבוע שיחה סגורה לשחקנים בלבד

היום ראשון (20.15, היכל הקריה), תגיע קבוצת הכדורסל של אילת, למשחק באשדוד. בקבוצה ברור כי אם רוצים פליאוף עליון, חייבם ניצחון על אילת. הפסד עלול להרחיקה משם. שחקני אשדוד ערכו השבוע שיחה סגורה רק להם למצוא פיתרון למצב הקבוצה. אשדוד לא ניצחה משחק אחד בסיבוב השלישי עד כה. גם המאמן צביקה שרף יודע, הוא חייב לנצח.
צביקה

 

במכבי אשדוד מקווים מאוד לעבור את המשחק היום, מול אילת בבית. בקבוצה אומרים כי האווירה טובה לקראת המשחק וכי השחקנים מוכנים. בין היתר שואבים אופטימיות מהעבודה שהשבוע שחקני הקבוצה ערכו שיחה סגורה רק להם ללא המאמנים וההנהלה כשהמטרה להגיד הכל ולצאת משם לדרך חדשה מבחינת הקבוצה והצלחתה. יהוא אורלנד כינס את השחקנים שבין היתר אמרו שם כי צריך לשים הכל בצד עד להשגת המטרה – פליאוף עליון.

יש משחקים שחייבים לנצח. זוהי בדיוק ההגדרה של המשחק היום ראשון (20.15, היכל הקריה) של קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה במשחקה מול הפועל אילת.

אשדוד יודעת כי היא חייבת ניצחון אם היא רוצה פליאוף עליון. באשדוד לא ניצחו בסיבוב השלישי מתחילת העונה ולכן אם רוצים להגיע למטרה שהוצבה העונה, הקבוצה חייבת לנצח. הפסד רביעי ברציפות ישפיע גם מנטאלית וגם בטבלה עצמה.

גם המאמן צביקה שרף יודע שהוא צריך לנצח. אומנם הקבוצה לא תפטר את צביקה אם הוא יפסיד, אבל זה לא יוסיף לו נקודות לגבי העונה הבאה. בכל מקרה המדד לעונה הבאה יהיו גם ההישגים ולכן פחות מפליאוף עליון, יהיה כישלון. כולל לשרף ואת זה גם הוא יודע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך