ניצחון גדול לנוער של מ.ס אשדוד 2:3 על בני יהודה – אינברום כבש גם בנוער

ניצחון ענק של 2:3 לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד על בני יהודה. שחקניו של דוד מרטן התרחקו עד כדי 11 נקודות מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום. אור אינברום שכבש שני שערים בבוגרים בשישי, כבש את אחד השערים, את הנוספים כבשו הדר לוי וסליו. במחזור הבא תגיע קרית שמונה לאשדוד. תהיו שם.
אינברום בועט

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד משיכה לעשות צעדים נוספים להישאר בליגת העל לנוער. בשבת ניצחה הקבוצה 2:3 את בני יהודה, פתחה פער של 11 נקודות מבית"ר ירושלים שמתחת לקו האדום. אגב זהו המחזור השני ברציפות שקבוצת הנוער מנצחת בתוצאה 2:3. במחזור שעבר את הפועל ראשל"צ. מי שכבש את אחד השערים, הוא אור אינברום, שכבש צמד גם בקבוצת הבוגרים בפחות מ-24 שעות, מול רמה"ש.את שני השערים הנוספים כבשו הדר לוי וסליו.

יתרה מכך כשנותרו 8 מחזורים לסיום, הצליחה קבוצת הנוער לצאת מהמקום ה-14 שמעל לקו האדום ועלתה למקום ה-13, לשם ירדה מכבי נתניה, שנוצחה 3:2 על ידי הפועל ת"א.

קבוצת הנוער של אשדוד גם ניצלה את העובדה שבית"ר ירושלים, שמתחת לקו האדום נוצחה 2:0 על ידי קרית שמונה. מדובר בהחלט במסע הצלה של מאמן הקבוצה דוד מרטן ושחקניו.

במחזור הבא, תארח מ.ס אשדוד את קרית שמונה מהצמרת. ניצחון של הקבוצה והיא תעשה צעד חשוב נוסף להישארות בליגה. חשוב שתהיו שם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך