הרבנית פינטו פונתה לבית החולים עקב ניסיון לפגוע בעצמה

דבורה פינטו, אשתו של הרב יאשיהו אושפזה אמש בבית החולים לאחר שככל הנראה ניסתה להתאבד ע"י כך שהכניסה לגופה מינון גבוה של כדורים

שוב זה קורה: הרבנית, אשת רבי יאשיהו יוסף פינטו, פונתה לבית חולים ברזילאי באמבולנס לאחר שככל הנראה נטלה מינון גבוה של כדורים.

מקורבי הרב פינטו אומרים שזה עוול מתמשך ואכזרי כלפי הרב ומשפחתו, "במערכת ידעו היטב שהרבנית סובלת מבעיות קשות בנוסף על מחלת הסרטן בה לוקה הרב ובחוסר צדק יוצא דופן ממשיכים את החשבונאות והחוסר צדק המתמשך. מתעלמים מהמצב המשפחתי המיוחד, כל זה בא על רקע ההתנהלות השערורייתית שלוותה את התיק מראשיתו".

דוברת המרכז הרפואי ברזילי נמסר כי "הרבנית פינטו פונתה למרכז הרפואי ברזילי, מצבה טוב והיא נשארה אמש להשגחה לילית, ותשוחרר כשיוחלט ע"י צוות הרופאים.

כזכור הרב יאשיהו פינטו מרצה מזה כחודשיים את עונשו בבית כלא ניצן ברמלה. על הרב נגזרה שנת מאסר אחר הסדר טיעון עם פרקליטות המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך