אף פעם לא מאוחר: סנדו חגג בר-מצווה בגיל 70

מרגש: יהודי בן - 70 תושב אשדוד חגג עם בני משפחתו בר מצווה בכותל המערבי, לאחר שבילדותו נבצר ממנו לעשות זאת.
אף פעם לא מאוחר: סנדו חגג בר-מצווה בגיל 70

תושב העיר בן 70 לא זכה מעולם לחגוג בר מצווה, ולאחר חמישים ושלוש שנה זכה היום לחגוג בר מצווה בכותל המערבי ביוזמת משפחתו, לאחר שידעו כי דבר זה העיק עליו במשך שנים רבות, לאחר שברומניה שם גדל לא אפשרו לו לעשות זאת באופן רשמי.

בפוסט מרגש שהעלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בפייסבוק, בירך אותו שזכה להגיע לרגע זה וכתב "מזל טוב לסנדו דוד – חוגג בר מצווה בגיל 70. סנדו דוד, אדם יקר שאני מכיר באופן אישי, פנסיונר של חברת חשמל שכיום מתנדב ותורם לקהילה, זכה לחגוג היום בכותל המערבי, בר מצווה בגיל 70. סנדו נולד וגדל ברומניה, תחת משטר קומוניסטי, בסביבה ואוירה שהיה קשה לחגוג בה בר מצווה. החברים והמשפחה שידעו כמה הדבר הציק לו החליטו להתגייס ולהגשים לו את החלום הגדול, והיום הוא סגר מעגל אישי בטקס בר מצווה שעשה בכותל המערבי. מעמד מיוחד ומרגש ! ברכות ומזל טוב סנדו היקר. עם בריאות טובה, אריכות ימים, ושמחה עם בני המשפחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך