פרטים חדשים נחשפים בפרשת ההתעללות המינית

חקירה סבוכה ומזעזעת שהתנהלה במשטרת ישראל בשבועות האחרונים, חשפה מסכת התעללות מינית ואלימות ארוכת שנים כלפי קטינה, כיום בת 31. תוך כדי חקירת הוריה, האם הביולוגית והאב החורג, נחשף כי גם המאהבת של האב חשודה במעשים שכאלה יחד עם החשוד שנעצר הן כלפי המתלוננת והן כלפי ביתה, בעת שהייתה בגיל 7, וזאת הפכה למתלוננת נוספת בפרשה כנגד האב. בתום חקירה, גביית עדויות רבות ואיסוף חומרי חקירה רבים, יוגש בתחילת השבוע הקרוב כתב אישום כנגד שלושת החשודים בבית המשפט המחוזי באמצעות פרקליטות דרום שמלווים את החקירה מראשיתה
ניידת באשדוד

לפני כשבועיים ימים התייצבה בתחנת המשטרה באשדוד צעירה, 31, ביחד עם נציגת "תאיר", הגב' מירי מדעי ממרכז סיוע נפגעי תקיפה מינית, ובקשה להתלונן על אביה החורג ועל אמה הביולוגית שבצעו בה מעשים מגונים ומעשי אינוס, תקיפה ואיומים וכל זאת בהיותה בגיל 11 עד גיל 26, וכחלק ממעשים אלו נכנסה להריון מהאב החורג וכיום יש לה ילד ממנו בן 9. בעקבות תלונתה נעצרו הוריה של המתלוננת והועברו לחקירה במשטרה ולמחרת היום הובאו בפני בית המשפט ומעצרם הוארך. תוך כדי חקירת פרשה זאת, חשפו חוקרות מחלק עבירות מין וחסרי ישע במשטרה כי ישנה חשודה נוספת המעורבת גם כן וזאת נעצרה לחקירה ונכלאה.

מחומר החקירה והעדויות עולה כי בהיות המתלוננת בגיל 11 הוריה מכניסים אותה לחדר השינה ואומרים לה – נלמד אותך מה זה גבר. האבא מקיים אתה יחסי מין בחדר השינה בעת שהאם שוהה גם כן בחדר. החל מיום הזה, חווה המתלוננת מעשי אינוס מידי יום על ידי האב. האם כל העת נוכחת בחדר או משתתפת במעשים. כמו כן מספרת המתלוננת כי האם שותפה מלאה בעת ביצוע יחסי המין ולעיתים האב ביצע עם שניהן במקביל. כעבור מספר שנים מכיר לה האב אדם המבוגר ממנה ב-12 שנים, שאתו היא בקשר "בהסכמה" תוך מחשבה כי אולי זה יפטור אותה מהיחסים עם האב. בנוסף מספרת כי הוא מכה אותה גם כן בידיעת האם, כאשר היא מקשה עליו גם בנוגע ליחסי המין.

לקראת גיל 21 מנסה המתלוננת להשתחרר מעול האב ולצאת מהבית, בתגובה הוא מודיע לה כי ברצונו להכניס אותה להריון על מנת לחזק את הקשר ולמנוע ממנה לעזוב אותו ואכן לאחר כמה חודשים היא נכנסת להריון. גם בתקופת ההיריון הוא מקיים אתה יחסי מין ובהמשך נולד לה בנה. עוד היא מתארת כי בגיל 26 החליטה לחזור בתשובה ואז האב מאיים עליה כי ירצח אותה בשל דרישתה לעזוב את הבית ולהתחתן עם אדם דתי. בשלב מסוים, ככל הנראה מרוב ייאוש, נטלה סכין והגישה אותו לאב ואמרה לו – קח תרצח אותי אם אתה רוצה, כשמטרתה להפסיק את ההתעללויות הללו. זמן קצר לאחר מכן חדלים התעללויותיו של האב בה. לטענה לא סיפרה כל השנים למשטרה על שארע, מאחר שבגיל 15 עבדה לפרנסתה ופרנסת המשפחה ופחדה לאבד יציבות כלכלית, על כן העדיפה לשמור בליבה את שהתרחש. לפני כחודש הכירה בחור בשידוך ואלה נישאו. ואז גמלה בליבה החלטה לחשוף את שאירע בפני בעלה שגילה תמיכה מלאה ברעייתו, דבר שחיזק את בטחונה והיא פונה למרכז לנפגעות תקיפה מינית ויחד עימם מגיעה להתלונן במשטרת אשדוד.

תפנית נוספת בחקירה הגיעה לאחר שבאחת העדויות שמסרה המתלוננת סיפרה כי בגיל 21, לפני שנכנסה להריון, היה ויכוח עם האב ולדברי התלוננת הוא לקח אותה בכוח לדירתה של המאהבת שלו ושם הכריח את המתלוננת לבצע במאהבת מין אוראלי בנוכחותו. ואז קיים יחסי מין עם המאהבת בנוכחות המתלוננת עצמה. עוד עולה בעדות כי האב החשוד מכנס את בני המשפחה ואומר להם כי אם הבת של המאהבת תתלונן במשטרה ופונים אליהם בשאלות, אז להכחיש ההיכרות המאהבת וביתה. בעקבות עדות זאת, חוקרי המשטרה מגיעים לביתה בת ה-20 של המאהבת החשודה והיא מספרת שאמא שלה יוצרת איתה קשר לפני המשטרה, ומספרת לה שמתקיימת חקירה כי המאהב נעצר ומבקשת ממנה לסלוח לו. בעקבות פניית חוקרות המשטרה מגישה גם צעירה זאת תלונה בה מגוללת בפני חוקריה את מעשי הפגיעה המינית מצד החשוד תוך שמתארת כי ביצע בה מעשי סדום בהיותה בגיל 8-10 תוך שהחשוד ניצל את העבודה שהיה עושה בייביסיטר על הבנות. כמו כן הוסיפה וסיפרה כי החשוד ואימה היו מקיימים יחסי מין בנוכחותה לאחר שקראו לה במיוחד לראות זאת, ובנוסף, גם אמא שלה ביצעה בה מעשה מגונה בהיותה בגיל 7 לערך בכך שהאם קראה לה וכפתה על ביתה לבצע בה מין אוראלי.

במהלך איסוף העדויות והחקירה עלה כי לחשודה השלישית, המאהבת, בת נוספת קטינה כבת 17 שבמהלך עדותה במשטרה ספרה כי ראתה לא אחת את החשוד מגיע לביתם ומסתובב עירום בבית ומבצע יחסי מין עם האם לנגד עיניהם. גם היא כמו אחותה מספרת שהוכתה בחגורה על ידי האם בעידודו של החשוד שביקר בביתם.

כאמור, חקירה סבוכה זאת המצריכה לא מעט רגישות תוך חשיפה לעדויות קשות לכאורה של עבירות מין במשפחה, ועל אף הכחשתם של החשודים למיוחס להם – הפגיעות המיניות במתלוננות בהיותן קטינות, הצליחה החקירה לגבש ראיות לעבירות מין חמורות, אלימות, וזאת תוך ליווי צמוד של פרקליטות דרום אשר צפויה להגיש כתב אישום כנגד שלושת המעורבים ביום שני הקרוב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך