מכבי בן אשדוד בגמר הפליאוף. גברה 1:3 בסדרה על הרצליה.

מכבי בן אשדוד עלתה בענק לגמר הפליאוף, לאחר ניצחון ענק 80:50, על בנות הרצליה. אשדוד ניצחה 1:3 בסדרה ועלתה לגמר מול מכבי רמת חן. קטיה לויצקי הצטיינה. אשדוד הולכת בכל הכח על הדאבל. הגמר ייפתח בשני, במשחק חוץ ברמת חן, לה יתרון הביתיות.
מכבי בן אשדוד בגמר הפליאוף. גברה 1:3 בסדרה על הרצליה.
שי דורון. ניצחו כמו אלופות (צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

אלופה כמו אלופה. בנות מכבי בן אשדוד עלו לגמר הפליאוף בליגת העל לנשים בכדורסל, לאחר שהביסו במשחק מספר 4, 80:50, את בנות הרצליה וניצחו 1:3 בסדרה. בגמר תחכה להן מכבי רמת חן, עם יתרון הביתיות.

קטיה לויצקי המשיכה ביכולת הטובה שלה ממשחק מספר 3, לפני שספגה מכה באזור העין וירדה לקבלת טיפול. הצהובות, ביכולת התקפית נהדרת, טסו ליתרון 2:11 בפתיחה. ג'סמין תומאס ושתי שלשות רצופות של סואץ-קרני והמפטון אותתו שהרצליה לא מתכוונת לוותר בקלות, ופתאום היתרון של אשדוד רק נקודה, 12:13. הרצליה פספסה מספר הזדמנויות לעלות ליתרון ראשון, ומנגד ברקסטון קלעה נקודות חשובות ואשדוד סיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:19.
סואץ-קרני עם עוד שלשה נהדרת קבעה שוויון 22:22 ופתחה את המשחק לחלוטין. המשחק המשיך להיות צמוד ו-5 דקות להפסקה עוד זריקה מדויקת של סנואו קבעה יתרון ראשון להרצליה, 26:27. כאן החלה נדנדה כשהיתרון עבר מצד לצד, אבל סיומת טובה של לויצקי ושי דורון הורידה את אשדוד להפסקה ביתרון 33:39.
המחצית השנייה הייתה שונה בתכלית, כשהרצליה סבלה מחוסר דיוק בהתקפה, ולויצקי ניצלה זאת כדי להעלות את אשדוד ליתרון שיא, 33:43. האורחת נעצרה לחלוטין בכל הקשור לייצור נקודות והמארחת ניצלה זאת כדי לברוח לפלוס 20, 38:58, בדרך ליתרון 41:62 בסיום הרבע השלישי.
אשדוד המשיכה לשייט לניצחון ולהגדיל את ההפרש ברבע האחרון, וביציעים החלו חגיגות הניצחון הרבה לפני הבאזר. חלום הדאבל הצהוב עדיין חי וקיים מבחינת השחקניות של עדן ענבר, כשמנגד צפוי להן פייט רציני מול הסגולות של שירה העליון.
.
למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: לויצקי 19, ברקסטון 12 (10 ריב'), רייט וקלארק 11 כ"א, פלאיסאנס 8, דורון ופרסלי 7 כ"א, לוקס 5.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך