יוצאים לעבוד: שס מציגה – עבודה בהכשר הבד"צ לחרדים האשדודים

משרד התעסוקה בשיתוף עם המרכז למורשת אשדוד בניצוחו של חבר המועצה אבי אמסלם, מצאו ככל הנראה פתרון יעיל לבעיית האבטלה במגזר החרדי
יוצאים לעבוד: שס מציגה - עבודה בהכשר הבד"צ לחרדים האשדודים

בפגישה שנערכה בין מנהל לשכת התעסוקה באשדוד אלדד כנפו לאבי אמסלם חבר מועצת העיר מטעם שס הוחלט על קידום שיתוף פעולה בין המשרד למורשת עליו ממונה אמסלם, לבין המשרד לתעסוקה בעיר, במסגרתו ישלח מדי שבוע נציג של לשכת התעסוקה למשרדי המורשת שברובע ג' שם יערוך פגישות עם גברים ונשים מהמגזר החרדי, וזאת על מנת להשיג להם תעסוקה הולמת לבקשתם ורצונם, וגם בתנאים הלכתיים ע"פ אורח החיים החרדי.

אבי אמסלם אמר היום ל'אשדוד אונליין' כי "מדובר במהפכה של ממש בתחום התעסוקה לחרדים, אנחנו רוצים לעודד את הגברים והנשים לצאת לשוק העבודה, ועל ידי הפתרון שגיבשנו יחד עם משרד התעסוקה בעיר, אנחנו מקווים לסייע לבני הקהילה החרדית בעיר להוריד את אחוזי האבטלה, ולמצוא עבודה ע"פ אורח חייהם".

במסגרת התכנון שהתגבש, לשכת התעסוקה תפנה מספר מסוים של עבודות רלוונטיות לבני המגזר החרדי, כאשר הנציג שייפגש איתם, יעבור קודם לכן בחדר וועדת הרבנים באשדוד, שם יקבל הכשר על התקנים שהביא עמו, לאחר שהאחרונים יערכו בדיקה במטרה לראות כי אכן אותם מקומות תעסוקה מתאימים לאורח חייו של החרדי המעוניין בכך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך