מכבי בן אשדוד מרחק משחק מגמר הפליאוף

היום, חמישי (18.00, מקיף ז'), יכולה מכבי בן אשדוד לעלות לגמר הפליאוף בליגת העל לנשים בכדורסל. אשדוד מובילה 1:2 על בנות הרצליה, שיגיעו למשחק מכריע בסדרה, באשדוד. ניצחון של אשדוד והיא תעלה לגמר הפליאוף, שם היא תפגוש את מכבי רמת חן שכבר עלתה. במכבי בן אשדוד מצפים מקהל רב שיגיע לעודד את השחקניות.
גביע המדינה לנשים של אשדוד ורגב
לשכוח את זה? גביע המדינה לנשים של אשדוד. (צילום: עודד קרני . באדיבות איגוד הכדורסל)

קבוצת מכבי בן אשדוד, מחזיקת הגביע הטרייה, בליגת העל לנשים, רחוקה משחק אחד מעלייה לגמר הפליאוף והמשך המאבק על תואר הדאבל. אשדוד תארח היום את בנות הרצליה, במסגרת המשחק הרביעי בחצי גמר הפליאוף. אשדוד מובילה 1:2 בסדרה וניצחון הערב (18.00, מקיף ז') יעלה אותה לגמר הפליאוף, שם מחכה לה כבר מכבי רמת חן.

אשדוד הצליחה להעביר את הביתיות , לאחר שגברה ביום שני על בנות הרצליה, בהרצליה 95:61 והפכו למעשה פיגור של 0:1 בסדרה ליתרון של 1:2. בשני המשחקים האחרונים, לא הותירה אשדוד, שהיא האלופה בפועל כל סיכוי להרצליה. אם הקבוצה תשחק במשחק הזה באותה רמה כמו בשניים האחרונים, הרי שלהרצליה אין הרבה סיכוי. אבל הרצליה היא לא קבוצה שתוותר בקלות. צפוי משחק חם.

באשדוד מקווים ומאמינים כי הקהל הרב אשר ליווה את הקבוצה למשחק החוץ בשני, בהרצליה, יגיע בכמויות גדולות יותר אפילו, למשחק הערב בחמישי. בקבוצה אמרו כי דחיפה של הקהל במשחק היא פקטור חשוב לשחקניות.

אגב בהנהלת הקבוצה אמרו בעבר כי פחות מעלייה לגמר הפליאוף ייחשב לכישלון. עכשיו לאור היכולת של הקבוצה, מדברים על זכייה נוספת באליפות וכאמור בדאבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך