הולכת ומסתבכת: אשדוד הפסידה 3-1 להפועל תל אביב

2 שערים בדקות הסיום של האדומים מת"א, הכריעו את קרב התחתית בין מ.ס אשדוד להפועל תל אביב, בתוצאה 3-1

מ.ס אשדוד הגיע הערב למשחק נגד הפועל תל אביב בידיעה שהיא חייבת לצאת משם רק עם ניצחון בכדי להתרחק מהקו האדום, אומנם אשדוד פתחו טוב והובילה 1-0 משער של תום מונד אך אשדוד היתה נאיבית והיא לא השכילה לנצל את מצבה של הפועל תל אביב שנותרה עם עשרה שחקנים וללא השוער אדל שנפצע והוחלף ע"י סארי פאלח, ו-2 שערים בדקות הסיום סיפקו להפועל תל אביב ניצחון יקר וסיבכו את מ.ס אשדוד חזק בתחתית שהיא רחוקה רק 4 נקודות מהקו האדום.

המחצית הראשונה היתה בסך הכל שקולה והחלה בלחץ של הפועל תל אביב, אך הראשונה להביקע היתה מ.ס אשדוד שבדקה ה21, תום מונד מקבל כדור ממיכאל אוחנה ומ11 מטר כובש בבעיטה אדירה ומעלה את אשדוד ל 1-0, נראה שהמחצית הולכת להסתיים ביתרון של אשדוד אך דקה לתוספת הזמן שגיב יחזקאל פרץ לרחבה וכדור הרוחב שלו פוגע ברגלו של הקפטן יאיא פטי וחודרת לשערו של מרציאנו. 1-1 בסיום המחצית הראשונה.

המחצית השניה נפתחה בשליטה של הפועל תל אביב והחל מהדקה ה70 החמציו חניכיו של אלי כהן מספר הזדמנויות קורצות  לעלות את הפועל ליתרון, מנגד החמצה ענקית לאבו ענזה שבנגיעה הראשונה שלו בכדור, הגיע למצב של אחד מול אחד אך במקום לעבור את אדל הוא בעט לגופו של השוער.
אותו אדל מתח את השריר בדקה ה80 ונאלץ לעזוב את המגרש באלונקה, הפועל שנותרה ללא חילופים נאלצה לשלוח את סארי פלח לשער, אשדוד לא השכילו לנצל את העובדה שהפועל ב 10 שחקנים וללא שוער אמיתי בשער, אך זה לא הפריע להפועל תל אביב ולמרות החיסרון בשחקן היא הבקיעה עוד 2 שערים וסיימה את המשחק בניצחון דרמטי והשאירה את אשדוד מרקח 4 נקודות מהקו האדום.

מחצית ראשונה:
דקה 12: תום מונד מוסר מהאגף ואוחנה בועט מעל השער.
דקה 21: גול! התקפה מתפרצת של אשדוד, תום מונד משחרר כדור לאוחנה שמוסר בחזרה למונד ומ 11 מטר כובש מבעיטה חזקה לשער. 1-0 לאשדוד.
דקה 39: נגיחה מהרחבה של סשה מהפועל ת"א – רחוק מהשער
דקה 46: 1-1 שער עצמי של יא יא פטי, שגיב יחזקאל פורץ לתוך הרחבה וכדור הרוחב שלו פוגע ברגלו של יאיא פטי ונכנס לשער.

מחצית שניה:
דקה 69: ביטון מהפועל תל אביב משתלט על הכדור, עובר מספר שחקנים ומשחרר בעיטה אדירה למשקוף.
דקה 71: מזל גדול לאשדוד, בעיטת קרן מוצאת את ראשו של ביטון שפוגעת בבקורה של מרציאנו.
דקה 72: החמצה אדירה של אשדוד, אבו ענזה בנגיעה הראשונה שלו בכדור, מגיע למצב של אחד על אחד מול אפולה אדל  ובמקום לעבור את השוער הוא בועט לעבר גופו של אדל.
דקה 77: דהירה של גדי קינדה עם הכדור מסתיימת בבעיטה מעל השער.
דקה 80: אפולה אדל מותח את השריר ועוזב את המגרש על אלונקה,  והפועל שנותרה ללא חילופים נאלצת להחליף אותו בשחקן שדה וסארי פלח לקח על עצמו את האתגר.
דקה 84: דוידוב חודר לרחבה אך בועט לשת החיצונית.
דקה 87: 2-1 איבוד  כדור של גדי קינדה והכדור מגיע לשגיב יחזקאל שלא ממצמץ ומול מרציאנו בועט פנימה.
דקה 93: 3-1 למרות שחסר להם שחקן, הפועל תל אביב המשיכה ללחוץ על שערה של מ.ס ודודו ביטון מגיע למצב מול מרציאנו ומבקיע את שער בכורה בהפועל.

 

הרכבים:
הפועל ת"א: אפולה אדל, מתן אוחיון, יורגן קולין, סארי פלאח, שון גולדברג, שי אבוטבול (משה אוחיון, 46'), בן רייכרט, לוקאס סאשה (שלומי אזולאי, 64'), ישראל זגורי (רמזי ספורי, 60'), שגיב יחזקאל ודודו ביטון.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, תום בן זקן, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול, תום מונד, גדי קינדה, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, אור אינברום (מוראד אבו ענזה, 73') וירו בלו (שי חדד, 61').

תגובתו של אלכסנדר דוידוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך