גלנט: עד סוף השנה נשווק 70 אלף יחידות דיור

האם ישנה בשורה חדשה לציבור רוכשי הדירות בארץ בכלל ובאשדוד בפרט? שר הבינוי והשיכון יואב גלנט יצא בהצהרה מעניינת במיוחד שעשויה להוריד את מחירי הדיור בארץ
שכונות ותיקות באשדוד

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, השתתף היום בכנס השנתי ה-5 לתכנון והתייחס לניסיונותיו להורדת יוקר הדיור בישראל. בדברים שנשא אמר גלנט בין היתר כי "המצב שמצאנו כאשר נכנסנו לנושא הבינוי היה שמחירי הדיור עלו פי שניים. הדבר השני שגילינו הוא שרוב האוכלוסייה חיה בין חדרה לאשדוד. בנגב והגליל חיים רק שליש מהאוכלוסייה. זה מייצר בעיה באשר למחירי הדירות וגם מהווה בעיה בחזון הציוני", הסביר גלנט.

באשר לתוכנית מחיר למשתכן אמר שר הבינוי "החלטנו להתמקד באוכלוסייה שאין לה. עד היום שיווקנו 27 אלף יחידות דיור ועד סוף השנה יהיו כאן 70 אלף. אם מחיר דירה יורד ב-100 אלף שקל זה שבעה מיליארד שקלים שעברו מהמדינה לאזרח".

לדבריו משרד הבינוי והשיכון מסייע בכ-150 מיליון שקלים כהשתתפות בשכר דירה ל-130 אלף משפחות שאין להן יכולת לעמוד בתשלום. "לצד הדבר הזה יש תהליך מתמשך של טיפול באוכלוסייה הזו. פעם היו 150 אלף דירות. היום אנחנו מחזיקים ב-60 אלף דירות. היכולת שלנו לעזור היא קטנה ומצד שני הצורך של אנשים בעזרה גדל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך