יו"ר אשדוד אסרף: "אני לא חושב שאנחנו במשבר.

מכבי אשדוד/באר טוביה עדיין מחפשת ניצחון בסיבוב השלישי. בשני זה היה ההפסד השלישי ברציפות , הפעם מול מכבי ת"א, 91:72. יו"ר הקבוצה יורם אסרף לא חושב שהקבוצה במשבר ודווקא מעודד מהיכולת במחצית הראשונה. המאמן שרף אמר : "אנחנו במשברון אבל נצא מזה".

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה עדיין מחפשת ניצחון ראשון בסיבוב השלישי בליגת העל בכדורסל. בשני זה היה הפסד שלישי ברציפות, הפעם למכבי ת"א, 72:91, אבל נזהרים מאוד מלהשתמש במילה משבר.

יו"ר הקבוצה יורם אסרף, התייחס למצב ואמר: "אני אל חושב שאנחנו במשבר".  אסרף הוסיף כי הוא ראה במשחק מול מכבי ת"א דברים מהשחקנים שגורמים לאופטימיות: "נגד מכבי ת"א הרגשתי שהשחקנים מתחילים לחזור לעבוד יחד. זה בדיוק כמו שהיה בתחילת העונה בה הפסדנו 3 משחקים ברצף ואח"F ניצחנו 5 משחקים ברציפות".

אסרף התייחס גם למשחק מול אילת שצפוי לקבוצה ביום ראשון ולחשיבותו: "כל משחק הוא חשוב, אבל המשחק מול אילת הוא משחק על מיקום בטבלה". או במילים אחרות משחק שחשוב למיקום לקראת הפליאוף.

המאמן צביקה שרף שנשאל על משבר ענה: "אנחנו במשברון, אבל יוצאים ממנו". גם שרף חושב שהקבוצה נראתה טוב יותר גם במשחק ההפסד למכבי ת"א. שרף : "ראיתי דברים טובים. נעבוד על זה באימונים ונתכונן למשחק הבא מול אילת".

אגב כפי שפורסם, אייזה סוואן לא יועמד לוועדת משמעת, למרות העימות עם המאמן צביקה שרף. שרף רצה להעמידו לוועדת המשמעת, אבל היו"ר אסרף לא הסכים להעמידו לדין, מאחר ולדעתו העמדה לדין בשלב הזה לא תועיל לקבוצה וכי מדובר באירוע בלהט המשחק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך