מתחילים לבנות: התקבלו ההיתרים לאגם המרינה

זה מתקרב, ההיתרים לבניית האגם במרינה הכחולה התקבלו, והבניה תחל בקרוב, כנסו ותגלו מה צפוי לכלול האגם היפה בארץ
מתחילים לבנות: התקבלו ההיתרים לאגם המרינה

סוף סוף, ועדת הרישוי של עיריית אשדוד אישרה לאחרונה מתן היתר לבניית האגם, וכבר בזמן הקרוב צפויים להתחיל עבודות בניית האגם במרינה הכחולה באשדוד. על פי התוכנית, שטח האגם אמור להיות מעל ל-17 אלף מטר. ע"פ התכניות במרכז המרינה תקום כיכר ענקית ובתוכה אגם נופש שיכלול את האגם המדובר.

בשטח האגם יופעלו בתי מלון מסעדות, פאבים, וכן חנויות לתיירות ובילוי שיוקמו מסביב לאגם. האגם יכיל מים מלוחים (מהים), וישמש גם לנוי וגם לפעילות ספורט כגון קייאקים, סירות משוטים ופדאלים כדוגמת הפארק הלאומי ברמת גן. סביבו יתאפשר דייג. יש לציין כי כל האזור המסחרי ובתי המלון שמעליו יפעלו במהלך כל היום, משעות הבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות.

כזכור לפני כשנה לאחר התלבטויות ועיכובים מסיבות שונות, אישרה ועדת בניין ערים את הקמת האגם במרינה, כפי שהוצג בתכנית המקורית, מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה בדקות האחרונות פה אחד את הקמת האגם החדש במרינה. מ״מ רה״ע גבריאל כנפו, ״כפי שהבטיח ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי אנחנו ממשיכים בתנופה! זוהי בשורה נפלאה וגאווה עבור תושבי העיר אשדוד, המנהיגות שלנו בראשותו של ראש העיר מחויבת להבטיח את המשך פיתוחה של העיר ושגשוגה של העיר. כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד״. ואכן המשך תהליך ההקמה עבר להכנת תכנון מפורט ולפני ימים אחדים הוצאו היתרים לפיתוח וביצוע התוכנית במלואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך