משכירים דירה ? זהירות, רשות המיסים מתכננת לבקר אצלכם במהלך השבוע

רשות המיסים ערכה תחקיר על 300 דירות יוקרה ברובעים החדשים באשדוד, וצפויה לדפוק על דלתו ביתכם בקרוב.
בנין בהקמה באשדוד

זהירות, רשות המיסים תאכוף השבוע כ-300 דירות של תושבי חוץ באזורים היוקרתיים באשדוד כגון באזור המרינה, רובע המע"ר החדש ואזור י"ז. ע"פ מידע שהגיע לאתר 'אשדוד אונליין' בהמשך השבוע צפויים לצאת עשרות צוותים של רשות המיסים ממשרד האוצר ויגיעו לערוך ביקורת לדירות שנבחרו מראש לאחר עבודת שטח של פקידים באיסוף מידע מודיעיני על דירות יוקרה של משפחות זרות המחזיקות בדירות כפולות, או שוכרות את הדירות באופן לא חוקי, ככל הנראה המפקחים יבקשו מהדיירים על-פי חוק להציג בפניהם את חוזי השכירות.

בדיקת הממצאים שיאספו ע"י רשות המיסים וניתוחם ייעשו בימים שמיד לאחר מהביקורת המוכננת, ותושבי החוץ המשכירים דירות ושלא דיווחו על הכנסות משכירות יקבלו זימון לא נעים למשרדי רשות המיסים. המבצע באשדוד יערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ברחבי הארץ בהוראת רשות המסים, ועל פי ההנחיה שהגיעה מלמעלה הורו למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על-ידי עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך