מכבי בן אשדוד הביסה את הרצליה 95:61 והעבירה את ההכרעה לאשדוד

ההכרעה עברה לאשדוד בחמישי. באחד ממשחקיה הגדולים העונה, הביסה מכבי בן אשדוד את בנות הרצליה, בחוץ, במשחק מספר 3 בחצי גמר הפליאוף, 95:61, עלתה ליתרון 1:2 בסדרה והעבירה את הביתיות להרצליה. ניצחון בחמישי בבית ואשדוד בגמר הפליאוף מול רמת חן.

מכבי בן אשדוד נמצאת עוד משחק אחד מגמר הפליאוף והתקרבות נוספת לדאבל. ניצחון ענק על בנות הרצליה 61:95, בהרצליה, במשחק מספר 3 בסדרת חצי גמר הפליאוף ואשדוד רחוקה משחק אחד מגמר הפליאוף. בחמישי באשדוד, היא יכולה לגמור את הסיפור, לעלות ל-1:3 ולשחק בגמר מול מכבי רמת חן.

זה נגמר כמעט מיד לאחר שהתחיל. הרבע השני הסתיים 22:7!! בנותה רצליה קלעו בבית רק 7 נקודות. ברבע השני "הן השתפרו" וקלעו 12 נקודות. המחצית הסתיימה 44:19, כשאשדוד לא מאפשרת להרצליה במשחק הגנה מצוין, לקלוע ברבע השני במשחק 5 דקות רצופות!! ומצד שני כל כדור של אשדוד מצא את הסל.

אומנם ברבע השלישי הרצליה זכרה כי עליה לשחק, אבל הרבע נגמר 43:65 ולמעשה הפער מהמחצית צומק רק ב-3. ברבע האחרון, אשדוד עשתה כמעט כרצונה ועלתה ליתרון בלתי מחיק עד לסיום 95:61. תבוסה. המאמן עדן ענבר אפילו איפשר לספסל לשחק, במשחק שאמור היה להיות קשה!!

אשדוד המשיכה את היכולת המעולה מהמשחק השני באשדוד. היא לא נתנה להרצליה לשלוט בקצב המשחק ולמעשה הרצליה רק רדפה אחרי אשדוד. אשדוד גם קיבלה "רוח גבית" מהקהל האשדודי שמילא את היציעים בהרצליה וגם כאן היה זה ניצחון שלישי. בחמישי הן צריכות ויכולות לגמור את זה.

למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: קלארק (8 ריב', 6 אס') 18, לויצקי 14, פלאיסנס 13, ברקסטון 11, דורון 10, בן נון ורייט (7 ריב', 12 אס') 9 כ"א, לוקס 6, פרסלי 4, פלג 1.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך