בתום פגישה בין שרף להנהלה הוחלט: "המחלוקות בצד"

אמש נערכה פגישה בין צביקה שרף לבין הנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, בצל הביקורת על יכולתה של הקבוצה. בתום הישיבה נקבע כי כולם מתחילים דף חדש וכי טובת הקבוצה היא מעל לכל. המטרה הנוספת היא הפליאוף העליון. יו"ר הקבוצה אסרף : "כולנו יחד נביא את הקבוצה למקום הכי טוב שאפשר".
צביקה

אמש נערכה פגישה בין הנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, לבין הצוות המקצועי בראשות המאמן צביקה שרף. השיחה נערכה בצל הביקורת שמתחו בהנהלה על יכולתה של הקבוצה ובתום סבב שיחות שערך היו"ר יורם אסרף עם כל שחקני הקבוצה.

בתום הפגישה נמסר כי: "הוחלט לשים את כל המחלוקות בצד, זאת בשל העובדה כי טובת הקבוצה היא מעל לכל דבר ומעל לכל שיקול דעת אחר". בקבוצה הבהירו כי צריך לפתוח דף לדש, במיוחד בעת הזו, בשל להביא את הקבוצה למקום בפליאוף העליון ואולי למעלה מכך".

יו"ר הקבוצה יורם אסרף הגיב על הפגישה ואמר: "כולנו יחד רוצים להביא את הקבוצה למקום הכי טוב שאפשר. כבר במשחק מול מכבי ת"א, נעשה הכל לנצח. הקבוצה היא מעל כל עמדה וכולם מבינים שהקבוצה מעל לכל".

אגב, אסרף סיים בשבוע אחרון סבב שיחות עם שחקני הקבוצה ובסיום הסבב לאחר ששמע מכל שחקן את מה שעל ליבו ומה שהיה לאסרף להגיד בשם הקבוצה, הוא שוחח עם שרף וככל הנראה העביר לו גם את עיקר הדברים ששמע מהשחקנים. בשיחה נכחו גם אנשי הצוות המקצועי כולם. באשדו מקווים עתה כי ייצאו לדרך חדשה שבסופה כאמור יעמדו במטרה – פליאוף עליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך