הוגש כתב אישום נגד אלון חסן

כתב אישום הוגש נגד אלון חסן. כתב האישום מייחס לחסן עבירות של לקיחת שוחד והלבנת הון. כתב אישום הוגש גם נגד מנכ"ל הנמל לשעבר שוקי סגיס. הסדר טיעון בעניינם של בעלי דנה לוגיסטיקה.
מבט של הים בנמל אשדוד
"סערה" בנמל.

היום (א') הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד יו"ר ועד נמל אשדוד לשעבר אלון חסן ולעוד מספר מעורבים בפרשת השחיתות בנמל אשדוד. חסן מואשם בין היתר, בעבירות שוחד ובהלבנת הון וביחד איתו מואשמים מנכ"ל הנמל לשעבר שוקי סגיס ובעלי חברת דנה לוגיסטיקה, האחים יניב ואורי בלטר. בנוסף נחשפה רשימת הנכסים של אלון חסן הכוללת נכסי נדל"ן וכלי רכב וזאת עקב בקשת הפרקליטות לחלטם.

סגיס נאשם בעבירות מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור ובתאגיד, וכן בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. דוד חסן, יניב בלטר ואורי בלטר נאשמו בקשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון ועבירות מס. חברת "דנה לוגיסטיקה" – שבעליה הם בני משפחתו של חסן ומקורביו – נאשמה אף היא בעבירות דומות.

לגבי אורי ויניב בלטר "דנה לוגיסטיקה" גובשו הסדרי טיעון שלפיהם יודו ויורשעו בעבירות קשירת קשר לביצוע פשע , קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. יניב בלטר ו"דנה לוגיסטיקה" יורשעו גם בהלבנת הון ובעבירות מס. במסגרת ההסדר ירצה יניב בלטר 18 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי חילוט רכוש בסך של 2.9 מיליון שקל וקנס של 600 אלף שקל. אחיו אורי בלטר ירצה שישה חודשי מאסר בעבודות שירות, מאסר על תנאי וקנס של 500 אלף שקל. על חברת "דנה" יוטל חילוט של 600 אלף שקל וקנס של 100 אלף נוספים. ההסדר כפוף לאישור בית המשפט.

כזכור פרשת חסן התפוצצה שבנת 2014 והביאה לחשיפת פרשות גדולות אחרות כמו פרשת רונאל פישר ורות דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך