אייזה סוואן אלוף השלשות באולסטאר הישראלי

בפעם השלישית ברציפות, תואר אלוף השלשות של האולסטאר הישראלי, הולך למכבי אשדוד/באר טוביה. הפעם היה זה אייזה סוואן שגבר בגמר, ביום שישי, על גיא פניני ממכבי ת"א, הקבוצה שאשדוד תפגוש ביום שני בליגה. סוואן: "אנחנו צריכים להתחיל לנצח וזו התחלה טובה".
אייזה סוואן אלוף השלשות באולסטאר הישראלי
סוואן, הגביע וצ'ק על סך 1000 דולרים. אלוף השלשות של האולסטאר הוא ממכבי אשדוד/באר טוביה (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

שנה שלישית ברציפות שששחקן של מכבי אשדוד/באר טוביה, זוכה בתחורות השלשות. בשנתיים הקודמות זה היה זאק רוזן, שהנה אייזה סוואן שגבר בגמר על גיא פניני ממכבי ת"א, שאת קבוצתו תפגוש אשדוד ביום שני. אולי סימן לבאות?

נדיר שתחרות השלשות של האולסטאר מוכרעת ממש בכדור האחרון, אבל זה בדיוק מה שקרה היום (שישי) באילת. אייזיה סוואן היה צריך 15 נקודות כדי לנצח בגמר את גיא פניני ואחרי פתיחה צמודה, השווה ל-14 בזריקה הלפני אחרונה. מלך השלשות של הליגה לקח אוויר, ועם צ'אקה מושלמת בכדור הצבעוני האחרון הבטיח את התואר. "באתי כדי לבדר", אמר סוואן בחיוך עם גביע וצ'ק על סך 1,000 דולרים מתנת מנהלת הליגה שחיכה לזוכה אותו קיבל מידי סגן ראש עיריית אילת, מר משה אלמקייס, "אני מקדיש את הניצחון הזה למאמן שלי צביקה שרף. אנחנו צריכים להתחיל לנצח וזו התחלה טובה. עבודה טובה, גיא".

שלב המוקדמות נפתח עם דו-קרב בין מייקל אומה לאבירם זליקוביץ'. הגארד של עירוני נהריה כמעט לא החטיא בכדוריו הראשונים וסיים עם 19 נקודות לעומת 16 של קפטן בני הרצליה, שלצערם לא הספיקו בסופו של דבר. מיד לאחר מכן עלו בשני צידי המגרש מלך השלשות של הליגה אייזיה סוואן ומלך השלשות הישראלי יובל נעימי. הגארד של מכבי אשדוד/באר טוביה סיים עם 21 נקודות ועלה לשלב הבא.

הצמד הבא הגיע מהקפטנים של האלופה וסגניתה, יותם הלפרין ואפיק ניסים, שסיימו בשוויון 14:14 ונפרדו מהתחרות. עמית שמחון, מלך השלשות של 2012, עלה אחרון ביחד עם קפטן מכבי "FOX" ת"א, גיא פניני. הקלעי המקומי פתח נהדר וסיים עם 19, אבל פניני עקף אותו בכדורים האחרונים וסיים את שלב המוקדמות ראשון עם 22 נקודות.

"הוא הפסיד כבר גביע העונה, נראה לי שהוא מפסיד היום עוד אחד", אמר פניני לקראת הגמר מול סוואן, "זה קשה, חשבתי שזה קל. ככה זה קליעה, ברגע שאתה נכנס לקצב, אתה מרגיש שהסל כמו אוקיינוס". סוואן לא נשאר חייב וענה: "אני פה כדי לנצח, אנסה לנצח את זה ואחר כך ארצה לנצח גם במשחק, אני לא יכול להרשות לעצמי להפסיד לפניני בשני גמרים העונה…".

פניני עלה לזרוק ראשון בגמר. הוא החטיא את 6 הזריקות הראשונות, אבל מהר מאוד איפס את הידית ובתחנה השלישית אסף 5 נקודות. קפטן מחזיקת הגביע המשיך ללהוט גם בתחנה הבאה וסיים עם 14 נקודות. סוואן עלה שני ובכל אחת משלוש התחנות הראשונות אסף 3 נקודות. בתחנה הרביעית הוא קלע רק פעמיים, אבל בזריקה הלפני אחרונה השווה ובאחרונה, עם הבאזר, עקף את פניני עם 16 נקודות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך