הגנת הברזל. אשדוד 64. הרצליה רק 41. בסדרת חצי גמר הפליאוף

בכל זאת אלופה. מכבי בן אשדוד השוותה את סידרת חצי גמר הפליאוף מול הרצליה ל-1:1, לאחר ניצחון בייתי 64:41. אשדוד באחד ממשחקי ההגה הטובים ביותר שלה העונה, לא השאירה סיכוי להרצליה. ביום שני, ייערך משחק מספר 3 בהרצליה. אשדוד חייבת לנצח משחק בהרצליה, אם היא רוצה לעלות לגמר הפליאוף.
פנויה למסירה

כמו אלופות. מכבי בן אשדוד אלופת המדינה בכדורסל נשים, השוותה את סדרת חצי גמר הפליאוף ל-1:1, מול הרצליה, באחד ממשחקי ההגנה הטובים ביותר שלה, כשהפעם אשדוד היא האגרסיבית. משחק שהיה שונה לגמר מהמשחק הראשון הרצליה, בה הרצליה פתחה פער גדול מאשדוד. הפעם בבית, עם דחיפה של הקהל האשדודי, הרצליה לא הצליחה להגיע אפילו ל-50 נקודות, אליהן הגיעה במשחק חצי גמר גביע המדינה, כשנוצחה על ידי אשדוד.
בניגוד גמור למשחק הראשון, הייתה זו אשדוד שפתחה את המשחק בסערה בראשות קלארק וברקסטון. האורחות לא הצליחו למצוא תשובה בדרך ליתרון צהוב 7:16 אחרי 10 דקות של כדורסל. המגמה הביתית נמשכה גם ברבע השני, כשאשדוד טסה ל-9:22. האמפטון ותומאס מזערו מעט נזקים עבור בנות הרצליה, בדרך ליתרון אשדודי 20:32 בהפסקה.

קלארק ופלאיסנס המשיכו ללחוץ על הדוושה ושמרו על היתרון הדו ספרתי של אשדוד גם ברבע השלישי, בסיומו ירדו השחקניות של עדן ענבר ביתרון 35:49. אשדוד לא הורידה את הרגל מהגז והמשיכה להגדיל את ההפרש עד הסיום, כשהיא מוכיחה שהיא רחוקה מאוד מלהגיד את המילה האחרונה במאבק על התואר.

ביום שני ייערך משחק מספר 3 בסידרת חצי הגמר, בהרצליה. אם אשדוד רוצה לעלות לגמר הפליאוף והיא יכולה בהחלט לעשות את זה, היא חייבת לנצח בהרצליה.
למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: ברקסטון (7 ריב') 17, קלארק (9 ריב') 14, פלאיסנס (10 ריב') 12, דורון 8, רייט 6, לויצקי 5, פרסלי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך