מרציאנו רוצה להשאר באירופה. ניר ביטון מתרגש להיות קפטן הנבחרת

למ.ס אשדוד שני "לגיונרים" המשחקים באירופה, ניר ביטון בסלטיק הסקוטית ואופיר מרציאנו במוסקרון הבלגית. בראיון לספורט 1 מגלה אופיר מרציאנו כי הוא עדיין רוצה לשחק באירופה ולא ממהר לחזור לישראל. ניר ביטון ששימש כקפטן במשחק מול קרואטיה, של נבחרת ישראל, התרגש מהמעמד.
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

הרבה ספקולציות עולות לגבי השאלה, האם אופיר מרציאנו יחזור בעונה הבאה לליגת העל בישראל ואם כן, האם יעשה זאת במיד מ.ס אשדוד. בראיון שנתן לספורט 1, מגלה מרציאנו, שהתוכניות שלו, הן עדיין לשחק באירופה.

מרציאנו: "אני עדיין רואה את עצמי כשוער הנבחרת. כרגע זה המצב", ציין באכזבה. "לא קיבלתי הזדמנויות שהגיעו לי. אני מנסה להפיק את המיטב ולעבוד יותר קשה. אני עושה את ההכנה לעונה הבאה. אולי עוד אחזור לקבל הזדמנויות במוסקרון".

מרציאנו מוסיף: "אגיע בכושר מקסימלי לתחילת העונה. מקווה שיגיעו לי ההצעות הטובות ביותר", הוסיף. "אני לא מצטער שהגעתי לפה. יש לי כאן שחקנים שבשנה הבאה יהיו בליגה האיטלקית או הספרדית. אם הייתי מצליח הכל היה נראה אחרת", סיכם עם מבט קדימה".

ניר ביטון, שחקנ של סלטיק, המחוזר באנגליה , שימש כקפטן במשחק הנבחרת בקרואטיה, אותה אימן אלון חזן, שחקן עבר של אשדוד, לראשונה בחייו והתרגש מאוד מהמעמד: שיחקנו נגד נבחרת מאוד חזקה. במחצית הראשונה ניסינו לשחק, אבל הם יצרו מצבים מסוכנים והבקיעו. משלמים על זה מול שחקנים ברמה הזאת. במחצית השנייה שיחקנו מצוין. הם לא יצרו שום דבר. יש הרבה במה להתגאות. ההרגשה להיות קפטן מדהימה. זה כבוד גדול עבורי, חלמתי על זה מגיל צעיר. יש כאן שחקנים מנוסים שיקחו את הנבחרת קדימה. בעזרת השם אולי סוף סוף נעלה לטורניר גדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך