לאחר הפסד 25:23 לנס ציונה, נסתיימה העונה להפועל אשדוד

זהו. העונה שהתחילה נהדר, נסתיימה בטעם רע. לאחר הפסד בייתי (17:23) במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפליאוף, בכדוריד, לנס ציונה, הייתה צריכה אשדוד לנצח את נס ציונה בחוץ, בכדי להעביר את המשחק המכריע לאשדוד. אבל אשדוד נוצחה, 23:25, נס ציונה (שניצחה את אשדוד בכל 5 המפגשים בינהן!!) היא זו שתעלה לחצי הגמר. אשדוד תישאר עם טעם של החמצה.

הם היו צריכים את הנס הזה, בנס ציונה. קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד הייתה חייבת לנצח את קבוצת נס ציונה בחוץ, בכדי להחזיר את ההכרעה לאשדוד, בסדרת רבע גמר הפליאוף. זה לא קרה. נס ציונה ניצחה גם במשחק השני 25:23, היא תהיה בחצי הגמר, אשדוד סיימה את העונה.

למעשה לאחר ההפסד ביום שני בבית 17:23, היה ברור שאשדוד שהעונה נוצחה בכל 4 המפגשים מול נס ציונה, תתקשה מאוד לנצח גם בחוץ. זה לא קרה. זה הפך להיות הניצחון החמישי מתוך 5 מפגשים של נס ציונה ואיתו כאמור סיום העונה לאשדוד. דווקא בעונה בה אשדוד לא ירדה מהמקום הרביעי, היא נוצחה בשלב החשוב יותר, ברבע הגמר. עונה טובה הסתיימה בטעם רע.

כאמור 4 ניצחונות היו לנס ציונה העונה על אשדוד, ואת הערב ה'טייגרים' פתחו נהדר עם יתרון 4:8 אחרי 10 דקות. עומרי קושמרו החזיר את אשדוד למשחק עם שני שערים רצופים, אורן מאירוביץ מצידו הוסיף עצירות חשובות וישראל ביטרמן הקטין ל-8:7. בהמשך נרשם שיוויון וגיל כרמין גם השלים מהפך – 11:12 לאשדוד. אלון כשרי השווה וקבע את תוצאת המחצית – 12:12.

ברק פריד וטיאומיר דודר הבקיעו את שני השערים הראשונים במחצית השנייה, שהייתה גם כן צמודה-צמודה (15:15 – 38'). פריד עם 3 שערים רצופים העלה את נס ציונה ל-15:18. פריד היה דומיננטי גם בהמשך, ונס ציונה מנצחת ומשלימה 0:2 בסדרה וזוכה בכרטיס לחצי הגמר. שפטו אסף פארן וירון בן דן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך