אילן גלאון הגיע לבקר את הנער שנדקר בגלל שהאזין למוזיקה

הנער שנפצע באורח קשה מאוד בליל שישי במרכז אשדוד מדקירה עמוקה בחזה בגלל שהאזין למוסיקה באייפון מתאושש במחלקה לכירורגיה דחופה בביה"ח קפלן לאחר שהצוות הרפואי הציל את חייו. ח״כ אילן גילאון הגיע לבקרו הבוקר והבטיח לו לטפל בנושא האלימות הגואה ברחוב בקרב בני נוער.
אילן גלאון הגיע לבקר את הנער שנדקר בגלל שהאזין למוזיקה

גילאון, תושב אשדוד בעצמו, ביקש לחזק את ידיו של דוד ואת ידיה של המשפחה ואת ידי הצוות הרפואי בקפלן שהציל את חייו בליל שישי. ״לא יעלה על הדעת שנער, שכל חטאו היה שהעז לשמוע מוזיקה במרחב הציבורי, יגיע למצב בו הוא כמעט שמקפח את חייו״, הוא אמר.

בביקור נכח גם הצוות הרפואי של ביה"ח קפלן, שהציל את חייו של הנער. ד"ר גיא לין, מנהל המחלקה לכירורגיה דחופה, אמר בעת הביקור: "הנער הובהל באמבולנס במצב קריטי מסכן חיים בליל שישי (שעה 02:00 לפנות בוקר) לחדר הטראומה בבית החולים קפלן עם דקירה עמוקה בבית החזה. צוות חדר הטראומה ביצע הליך רפואי מציל חיים והוכנס נקז לשחרור הלחץ בבית החזה. היום נמצא המאושפז בתהליך התאוששות ומצבו מוגדר בינוני. הוא עובר כרגע סדרת בדיקות מקיפה ויישאר להמשך אישפוז והשגחה מלאה במחלקה לכירורגיה דחופה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך