סוואן לא יועמד לועדת משמעת בעקבות התקרית עם שרף. מתיחה בלבד לתומאס

לקראת סיום המשחק בין מכבי אשדוד לקריית גת, כעס צביקה שרף על סוואן והתפתח בינהם דין ודברים, כשסוואן ענה אף הוא למאמן. ששחקנים מנעו מהתקרית להגיע לפסים קשים יותר. שרף הוריד את סוואן לספסל. בקבוצה החליטו, סוואן לא יועמד לוועדת משמעת. מתיחה בלבד לתומאס שנפצע והיה חשש שייעדר זמן ארוך.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, אין כוונה לעמיד לדין את הגארד של הקבוצה, אייזה סוואן בעקבות התקרית עם צביקה שרף, מאמן הקבוצה, לקראת סיום משחק ההפסד מול קרית גת. אגב זו לא הפעם הראשונה ששרף מגיע לעימות עם שחקן, בפעם שעברה זה היה עם וילי וורקמן בגמר הגביע, אבל האחרון לא ענה לשרף.

כזכור לקראת הסיום, כעס שרף על סווואן שאיבד כדורים שמבחינתו היו קריטיים. שרף החל לצעוק על סוון והאחרון בסופו של דבר, נעמד וענה למאמן חזרה. השחקנים עמדו בין סוואן למאמן ומנעו המשך התקרית. שרף הוריד את סוואן עד לסיום לספסל. המאמן אמר ביסיום לכלי התקשורת: "הוא איבד את הכדור, איבדתי עליו את הסבלנות והוצאתי אותו. אני לא מוכן לקבל איבודים כאלה, זה היה קריטי. לנקוט צעדים נגדו? כרגע לא, זה היה בלהט המשחק".

בהנהלת הקבוצה מסתמן כי השחקן לא יועמד לוועדת משמעת. יש כוונה להתייחס לכך כאירוע במהלך המשחק. מעבר לעובדה שועדת משמעת בזמן הזה, לא תועיל לקבוצה.

בנוגע לצ'ארלס תומאס, הרי שבניגוד לחשש הראשוני, מדובר בפגיעה בלבד. בהתחלה היה מי שחשב שהשחקן שנפצע במשחק ייעדר זמן רב. אולם נראה כי השחקן סובל ממתיחה באזור המפשעה ומנוחה תחזיר אותו לאימונים ולפעילות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך