אחרי הגמר. הפסד למכבי בן אשדוד בחצי גמר הפליאוף להרצליה 86:75

מכבי בן אשדוד, מחזיקת הגביע הטרייה, נוצחה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפליאוף על ידי בנות הרצליה, 86:75, שעלתה ליתרון 0:1 בסדרה. אותה הרצליה שנוצחה על ידי אשדוד...בחצי גמר הגביע. המשחק היה אגרסיבי מצד בנות הרצליה והשופטים לא שלטו בו. בחמישי תתארח הרצליה באשדוד (19.00) למשחק מספר 2
ליגת העל בכדורסל
לשכוח את המשחק הראשון בהרצליה. ללמוד מהמשחק השני באשדוד (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

אולי זה אפקט הגביע, אולי עייפות, או נפילת מתח, אבל בנות מכבי בן אשדוד, לא הצליחו אתמול, היכן שהצליחו בגמר. במשחק מאוד אגריסיבי, שבו השופטים לא שלטו במשחק, נוצחה אשדוד 75:86, על ידי בנות הרצליה, במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפליאוף…אותה הרצליה שאשדוד הביסה בחצי הגמר. המשחק הבא בחמישי באשדוד (19.00)

אשדוד רדפה אחר הרצליה כל המשחק ואולי זה היה בעוכריה. היא לא הצליחה להשיג את הרצליה וגם כשכבר נראה היה שהיא חוזרת, ידעה הרצליה, עם תומאס המצוינת וסונואו, לברוח שוב ליתרון.

ג'סמין תומאס, במשחק פנטסטי של 31 נקודות, הראתה שזה הולך להיות הערב שלה מן הרגע הראשון, והרצליה רצה ליתרון מבטיח 17:29 בסיום הרבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני בזכות נקודות חשובות של מישל סנואו, והרצליה ביתרון 21:37, 5 דקות להפסקה. עדן ענבר לקח פסק זמן ובהמשך שי דורון וקטיה לויצקי החזירו מעט את אשדוד לתמונה, אבל סיום המחצית היה שייך לסנואו והרצליה ירדה להפסקה ביתרון 31:45.

אלישה קלארק, נ יסתה. אדוד לא הצליחה. (צילום: עודד קרני, באדיבות ליגת אתנה בכדדורסל)
אלישה קלארק, נ יסתה. אדוד לא הצליחה. (צילום: עודד קרני, באדיבות ליגת אתנה בכדדורסל)

אשדוד שוב עשתה סימנים של חזרה בפתיחת המחצית השנייה בעזרת טנישה רייט ואלישיה קלארק, ואף הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי, 52:59 בתום הרבע. פלאיסנס העלתה את מפלס המתח, כשצמצמה ל-5 בלבד-,58:63 , אבל הרצליה לא ויתרה בקלות ושלשה ענקית של תומאס, מי אם לא היא, קבעה 60:70 והבטיחה לבנות הרצליה את הניצחון.
ג'סמין תומאס נבחרה בסיום ל-MVP של המשחק
למכבי בן אוצר השקעות אשדוד: רייט 16, קלארק 14, פרסלי 12, פלאיסנס 10, דורון 8, לויצקי 4, בן נון ובראון ברקסטון 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך