מחריד: נהג מונית חטף בת 7 מאשדוד ליער בירושלים – וביצע בה מעשה מגונה

בית המשפט המחוזי הרשיע היום את יוסף כהן נהג מונית מירושלים בחטיפה ומעשה מגונה בקטינה בת 7 שאותה אסף סמוך לבית ספר באשדוד
חטיבת דובר המשטרה
צילום: חטיבת דובר המשטרה

יוסף כהן, נהג מונית מירושלים הורשע היום בחטיפה ובעבירת מין בקטינה. התקיפה ארעה בשנת 2014 כשהנהג אסף את הקטינה מתחנת הסעות באשדוד. על פי כתב האישום שהוביל להרשעתו של כהן, הילדה סירבה לעלות לרכב והנהג שכנע אותה כשהציע לה שוקולד, לאחר שהצליח לשכנע אותה, עלתה איתו למונית והתיישבה לידו.

נהג המונית החל בנסיעה ויצא מהעיר לכיוון ירושלים עד שהגיע ליער צרעה, שם החנה את רכבו וביקש מהילדה לעבור למושב האחורי, הנהג עבר גם הוא למושב האחורי והחל לנשק את הילדה בפיה תוך שהוא נוגע באיבריה המוצנעים ומפשיל את הגרביונים שלבשה.
לאחר שסיים לבצע את זממו, הוא הוציא את הילדה מהרכב ואמר לה: "חכי פה, אני תכף בא". ונמלט מהמקום במהירות. הילדה הושארה לבדה ביער כשהיא מבוהלת ובוכה והחלה לרוץ לכביש כשהיא זועקת בקול "תעזרו לי", "תצילו אותי". נהגת שעברה במקום עצרה ואספה את הילדה, והזעיקה את המשטרה.

כתב האישום היה חריף ונכתב בו:"הנאשם פיתה את המתלוננת באמצעי תרמית, כפה עליה ללכת מן המקום שבו היא נמצאת, וביצע בה, בהיותה קטינה שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, מעשים מגונים, שלא בהסכמתה החופשית, לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים". בחודש הבא יחלו הדיונים על עונשו של כהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך