משחק של עונה שלמה להפועל אשדוד היום בנס ציונה ברבע גמר הפליאוף

היום, שלישי (20.00, צימרמן חדש), תצא הפועל אשדוד, למשחק החשוב ביותר שלה העונה, בנס ציונה. משחק של להיות או לחדול. הקבוצה נמצאת בפיגור 1:0 מול נס ציונה, ברבע גמר הפליאוף בכדוריד, לאחר שנוצחה 17:23. ניצחון ואשדוד תעביר ליום שישי את ההכרעה לביתה. הפסד והעונה נגמרה. עד היום נפגשו הקבוצות 4 פעמים, בכולן ניצחה נס ציונה!
השבוע הגורלי של קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד

היום, שלישי זה יהיה משחק של להיות או לחדול. עונה שלמה תתנקז למשחק אחד, מול נס ציונה (20.00, צימרמן חדש). הפועל אשדוד תשחק את המשחק מספר 2 בסדרת הטוב משלוש מול נס ציונה, כשאשדוד נמצאת בפיגור 1:0, לאחר שנוצחה בביתה במשחק הקודם ביום חמישי, 23:17.

ניצחון של אשדוד והיא תעביר את הביתיות לאשדוד, למשחק מספר 3, בשישי הקרוב, משחק שיכריע את הסדרה. מצד שני, אם אשדוד תפסיד בנס ציונה, היא סיימה את העונה. דווקא עונה שבה היא לא ירדה מאחד מארבעת המקומות הראשונים ונראה היה שהיא בדרך לעשות היסטוריה ולעלות לראשונה בהיסטוריה לחצי גמר הפליאוף ולהיות בין 4 הגדולות של הכדוריד בארץ.

אגב, עד כה נפגשו הקבוצות 4 פעמים העונה. 3 פעמים בליגה ופעם אחת בגביע ובכולן ניצחה נס ציונה. נראה כי לאשדוד קשה מול ההתקפה המהירה של נס ציונה. אבל אסור להקל ראש בשחקני של וובה זייקמן, שהוכיחו לא פעם, שהם לא מוותרים עד הרגע האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך