צריכים נס. אשדוד נוצחה בבית 17:23,במשחק הראשון ברבע גמר הפליאוף מול נס ציונה.

ככה לא חשבו בהפועל אשדוד לפתוח את רבע גמר הפליאוף, בליגת העל בכדוריד. אשדוד נוצחה בבית במשחק הראשון מול "הכבשה השחורה" מנס ציונה, שניצחה את אשדוד בכל ארבעת המפגשים העונה!! הפעם 17:23. אם אשדוד תפסיד במשחק הבא בשני בנס ציונה, היא תודח מהפליאוף. ניצחון, וההכרעה תחזור למשחק שלישי באשדוד.
השבוע הגורלי של קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד

"כבשה שחורה"? זה לא כבשה, זה "פיל". מה קורה העונה מול נס ציונה, בכל ארבעת המפגשים של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מול נס ציונה, ניצחה נס ציונה!! 3 פעמים בליגה ופעם בגביע. ביום שישי, זה עלול להיות ההפסד המשמעותי ביותר. אשדוד נוצחה 17:23, במסגרת המחשק הראשון ברבע גמר הפליאוף.

המשמעות היא פשוטה. אשדוד חייבת לנצח במשחק הבא בנס ציונה ביום שני. מאחר ומדובר בסידרה של הטוב מ-3 משחקים. אם אשדוד תנצח, תחזור ההכרעה למשחק מכריע בשישי הבא, באשדוד. אם אשדוד תנוצח בשני, תיגמר לה העונה והיא תודח מהפליאוף ואילו נס תעלה לחצי גמר הפליאוף.

לאשדוד כנראה קשה מול קבוצה כמו נס ציונה, שהיא קבוצה מהירה מאוד. ככל הנראה ההגנה של אשדוד איטית יותר ולכן קשה לה מול נס ציונה. אבל במיוחד מול נס ציונה, נכנס גם ההיבט הפסיכולוגי, כי אשדוד לא הצליחה לנצח את נס ציונה העונה. דבר דומה ארע בעונה שעברה עם חולון, נחשבה אז היא "הכבשה השחורה" של אשדוד.

נס ציונה בעוד שער. (צילום: באדיבות מני אלגריסי)
נס ציונה בעוד שער. (צילום: באדיבות מני אלגריסי)

שוער נס ציונה , ירין רוטברג, אקס אשדוד הצליח לתסכל פעם אחר פעם את שחקני אשדוד והאדומים היו אובדי עצות. אשדוד הצליחה לעלות ליתרון 9-6 אחרי 20 דקות אך פה היא נעצרה עם איבודי כדור רבים והחטאות משש מטר והכתומים מנס ציונה ניצלו את המצב היטב והפכו את התוצאה עם ריצת 8-1 ב15 דקות הראשונות של המחצית השנייה ובעצם הכריעו את המשחק. תוצאת הסיום 23-17 לכתומים.

בקיעו לזכות אשדוד: עמרי קושמרו -5 שערים טיאומיר דודר,אלכס בוסיץ ורועי ביטון עם 3 שערים כ״א אלעד טלקר-2 שערים ישראל ביטרמן – שער אחד.

אשדוד חייבת להגיע ליום שני במאה וחמישים אחוזים ולהחזיר את ההכרעה לאשדוד. העונה עד כה הייתה עונה מצוינת וחבל יהיה אם הקבוצה תודח בשלב הזה ולא תעלה שלב נוסף לחצי גמר הפליאוף ותעשה היסטוריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך