כך שי-חי קלקל את בני הנוער באשדוד

עצוב לדעת: פינת "כל האמת בפרצוף" של שי חי, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שמשה דוגמא שלילית והפכה לשיימניג ולהשפלות באחד מבתי הספר המקיפים הבולטים והמוערכים בעיר * שלושה תלמידי כיתת י' החליטו ללכת בדרכו של שי-חי, וקיימו לעיניי כל חבריהם לכיתה את הפינה הלא חינוכית בעליל, כשהם פנו לתלמידה מהכיתה והחלו להקניט אותה במילים קשות: "זונה, שכבת עם חצי שכבה, ילדה מסכנה, את יותר מכוערת מאור מהאח הגדול". הילדה נקלעה למשבר נפשי, והפסיכולוגית של בית הספר נכנסה לתמונה, כולל הוריה שנותרו בהלם לאחר שהבינו מה עברה בתם במוסד החינוכי

שי-חי יצא השבוע בקול תרועה רמה מבית "האח הגדול", כשהוא רוכב על גלי הערצה חסרי תקדים. שי-חי בטח לא ירצה לשמוע שלצד גילויי ההערצה שהוא מקבל מכל עבר, יש גם כאלה שעברו השפלות קשות ביותר בשל פינתו הלא חינוכית בעליל "כל האמת בפרצוף", במהלכה הוא תקף במילים קשות את מי שלא מצא חן בעיניו בתוכנית הריאליטי עתירת הרייטינג.

תלמידת כיתה י' באחד המקיפים המוכרים והמוערכים בעיר, מקיף בו נרשמים אחוזי הצלחה מרשימים ביותר בבחינות הבגרות, עברה שיימינג והשפלות מצד חבריה לכיתה. הנערה בת ה-16 נקלעה בעקבות כך למשבר נפשי, שתתה כדורי הרגעה וזוכה לליווי צמוד מצד הפסיכולוגית של בית הספר. הוריה לא מתכוונים לעבור בשתיקה על המקרה החמור, ודורשים ממנהלת בית הספר להשעות לאלתר את שלושת הילדים שהשפילו ופגעו בבתם.

המקרה התרחש לפני כשבועיים לערך. שלושה נערים מכיתה י' הפכו למעריצים מושבעים של שי-חי, הם השתמשו בסגנון הדיבור שלו, הובילו חרם על חבר אחר בכיתה, כפי שהיה ב"אח הגדול", והשיא הגיע מספר ימים מאוחר יותר. אחת תלמידות הכיתה תיארה בפני כותב שורות אלה מה התרחש: "בדיוק חזרנו מהפסקה והמחנכת איחרה להיכנס לכיתה, מאחר והיא שוחחה עם תלמיד בעייתי בחדר המורים. השלושה לקחו כיסאות, ישבו מול כל הכיתה, ואמרו שהם החליטו לקיים אחת לשבוע את הפינה של שי חי 'כל האמת בפרצוף'. כולנו צחקנו ולא הבנו עד כמה נמוך הם מתכוונים לרדת".

התלמידה ממשיכה לתאר: "הם פנו ישירות לתלמידה בכיתה, קראו לה בשמה ואמרו לה שהם החליטו לפתוח את הפינה איתה. לפני שהיא הספיקה לפצות את הפה, הם החלו לומר דברים קשים לעברה, משהו בסגנון: 'תדעי לך שכולם יודעים שאת זונה, שאת שכבת עם חצי שכבה, לפחות תעשי את זה עם אמצעי מניעה שלא תדבקי את כולם במחלות. אין לך כבוד, תסתכלי על עצמך איזה מכוערת את, את אפילו יותר מכוערת מאור מהאח הגדול…'. היינו בהלם, היו כאלה שצחקו בלי הפסקה אבל רוב התלמידים השתיקו אותם ואמרו להם להפסיק. זה נמשך יותר מדקה, והתלמידה בהתחלה נראתה רגועה, אבל מהר מאוד היא התחילה לבכות ואז קמה מהכיתה ויצאה החוצה. המורה נכנסה לכיתה, שאלה מה קרה, וכשהבינה מה קרה, ביקשה משלושת התלמידים לצאת מהכיתה".

חברתה של התלמידה אמרה כי "התלמידה עליה דיברו לא חזרה לכיתה, היא שלחה הודעה לחברה טובה שלה להוציא לה את התיק החוצה, והיא מיהרה ללכת הביתה. התקשרתי אליה יותר מאוחר והיא לא ענתה. אחרי זה הבנתי שהיא ממש נקלעה למשבר נפשי ולא הגיעה לבית הספר במשך שלושה ימים. הפסיכולוגית של בית הספר נכנסה לתמונה, קיימה איתה שיחות וחברה אחרת שהייתה אצלה בבית אמרה שהנערה שותה כדורי הרגעה. זה דבר בלתי נתפס איך אפשר לרסק נפש של נערה בדקה אחת, הם ממש ירו לעברה צרורות של מילים קשות, ולא הבינו איזה נזק הם עושים".

חברה אחרת אמרה לעיתון "המגזין": "כל המעריצים של שי-חי צריכים לשמוע את הסיפור הזה, ולהבין שמדובר בהתנהגות בריונית שלו, שגרמה להרבה מאוד צעירים ברחבי הארץ לחקות אותו ולבחור בדרך של השפלות ופגיעות. מדובר בהתנהגות בריונית, אלימה ולא מקובלת שבסופו של דבר מחלחלת לעבר צעירים שלא מבינים מה המילים שלהם עלולים לעשות. הנערה ממש שבורה, כל השכבה שמעה על הסיפור, וכולם יודעים עכשיו שהיא קיימה יחסי מין עם כמה תלמידים בשכבה. רק עוד כמה חודשים היא אולי תתאושש מהמכה הזו שעשו לה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך