שרף ערך שיחות אישיות עם שחקני אשדוד

במהלך השבוע ערך צביקה שרף שיחות אישיות עם שחקני מכבי אשדוד/באר טוביה, בעקבות התבוסה לירושלים ולקראת משחק הבית מול קרית גת (יום שני, 19.35). לשרף חשוב לדעת מה הסיבה לתצוגה מול ירושלים. בקבוצה עצמה מסרו כי מדובר בשיחות אשר שרף עושה באופן קבוע כנוהל רגיל.
צביקה

במהלך השבוע האחרון, מאז מוצ"ש, עורך צביקה שרף שיחות אישיות עם שחקני קבוצתו. שרף אומנם ערך שיחה קבוצתית בנוגע לתצוגה מול ירושלים, בתבוסה במוצ"ש, אבל התפנה גם לשיחות האישיות עם כל אחד בנפרד.

שרף מעוניין דלעת מה הגורם לתצוגה הגרועה ביותר של הקבוצה, שעד כה עושה עונה טובה מאוד. שרף מודע לעבודה שזה הזמן לתקן, כי אם אשדוד רוצה פליאוף עליון היא לא יכולה להרשות לעצמה עוד משחק כזה. שרף גם רוצה מוכנות אופטימלית של השחקנים לקראת קרית גת במוצאי שבת.

באשדוד אגב אמרו כי שרף עורך שיחות שכאלה בנוהל הרגיל וכי אין בזה שונה מאשר בתקופה אחרת.

ביום שני (19.35) תארח אשדוד את קרית גת מהמקום האחרון. אשדוד חייבת ניצחון. היא ממוקמת כרגע במקום השביעי בליגה, עם מספר נקודות זהה לשמינית בליגה, אילת. כזכור רק 8 הראשונות בתום הסיבוב השלישי, ישתתפו במשחקי הפליאוף העליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך