ראש העיר: "בואו לעודד את הבנות שלנו ביום חמישי"

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, נכח במשחק הניצחון חצי גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל ביום שני, והיה הראשון לברך את הבנות ולהודיע בתמיכה בכל דבר שיצטרכו לקראת הגמר. בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו הוא קורא לתושבי העיר להגיע למשחק הגמר ביום חמישי (18.10, ברמלה), מול רמת חן.
לסרי על המגרש
לא רבים מראשי הערים בישראל, מטריחים עצמם למשחקי חצי גמר גביע המדינה. הם בדרך כלל מגיעים לגמר. אבל ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הגיע לחצי גמר גביע המדינה, ביום שני, בין כמבי בן אשדוד לבנות הרצליה והיה הראשון לברך את בנות אשדוד לאחר עלייתם לגמר, בעקבות ניצחונן 69:50.
ראש העיר הודיע לראשי הקבוצה כי העירייה שהוא עומד בראשה, תעשה כל מה שניתן וצריך לעזרה לקבוצה לעמוד בכל דרישה שיצטרכו, לקראת הגמר ביום חמישי (18.10, רמלה), מול מכבי רמת חן.
אבל ד"ר לסרי עשה עוד דבר אחד, בוודאי שלא עושה כל ראש עיר. הוא פירסם בדף הפייסבוק שלו, קריאה לתושבי ותושבות העיר להגיע למשחק לעודד את הבנות:
"אשדוד שוב על הסל ! 
פעמיים תוך חודש בגמר גביע המדינה בכדורסל ! 
 
ניצחון משכנע של בנות מכבי בן-אשדוד על מכבי הרצליה , עם הפרש של 19 נקודות, הבטיח את העליה לגמר. 
 
בואו לעודד את הבנות הנהדרות שלנו, בהיכל הכדורסל ברמלה ביום חמישי הקרוב – 
בדרך לגביע המדינה השלישי לאשדוד בכדורסל  נשים ! 
בהצלחה !"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך