"אתמול צחקנו אמא, והיום אני צריך לקבור אותך"

גילה ממן (57) נפטרה לאחר שקיבלה דום לב ברחבת הריקודים באולמי "בל מר", בבר מצווה של השכנים הטובים

גילה ממן חיכתה הרבה זמן לאירוע של השכנים הכי טובים שלה, כדי לשמח אותם. היא הגיעה אתמול (חמישי) יחד עם חלק מבני משפחתה לאולמי "בל מר" בחוף מי-עמי, נראתה מצוין ופיזרה חיוכים לכל עבר. רגע לאחר קריאת הדרשה, סמוך לשעה 21:00, גילה הצטרפה לרחבת הריקודים והניפה ידיים גבוה, לאחר מספר שניות היא צנחה ואיבדה את הכרתה.

אחד האנשים שנכח בבר מצווה אמר לאתר "אשדוד אונליין": "זה היה ממש פתאומי, בדיוק התחילו לרקוד ברחבה קצת אחרי השעה תשע, ובאמצע הרחבה אישה צנחה לרצפה. הבנו מייד שמדובר באירוע לבבי, ותוך כמה דקות הגיעו הרבה מאוד אנשי רפואה ובמשך שעתיים הם ניסו להחזיר אותה לחיים. מישהי עמדה לידה עם ספר תהילים, מעולפת מבכי וממש התחננה לבורא עולם שיחזיר אותה לחיים, אבל זה לא עזר, הצוות הרפואי הוציא אותה מהאולם ולא רצה לומר שהיא נפטרה, רק בבית חולים קבעו את מותה. איך שפינו אותה החוצה, האירוע נמשך כרגיל למרות שהיו כאלה שביקשו לעצור את האירוע ולכבד את זכרה של גילה".

ילדיה של גילה היו לאורך כל הדרך לצידה, בזמן שהצוות הרפואי מנסה להציל אותה. בנה יגאל ממן, דמות מוכרת מאוד בעיר (עובד באגודת הכדורסל מכבי אשדוד), ניסה להרגיע אותם וציפה לנס, אבל גם הוא הבין את גודל הטרגדיה. הבעל ישב בביתו באותם רגעים וכלל לא היה מודע למתרחש. ילדיו העדיפו לא לספר לו, מתוך תקווה להיות אנשי בשורות, אבל בסופו של דבר הם הגיעו הביתה ונאלצו לספר לו על כך שגילה כבר לא תחזור הביתה.

יגאל ממן כתב בדף הפייסבוק שלו: "ברוך דיין האמת, אתמול צחקנו שלוש שעות אמא, והיום אני צריך לקבור אותך". בני המשפחה אומרים כי גילה הייתה אישה בריאה, שמחה ואוהבת את החיים. הלווייתה של גילה התקיימה היום (שישי) בצהריים בבית העלמין באשדוד ומאות ליוו אותה בדרכה האחרונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך