המטרה 1000 איש לגמר הגביע בחמישי. הדרך מפליירים ועד אס.אמ.אסים

בקבוצה הכדורסל של מכבי בן אשדוד יש מטרה אחת להביא לגמר הגביע בכדורסל נשים ביום חמישי ברמלה (18.10), מול רמת חן כ-1000 אוהדים מאשדוד, באולם שמכיל 1500. בקבוצה שולחים פליירים, יוציאו הודעות אס. אמ. אס, עברו באמצעות נציגים בכל המפעלים והחברות באזור. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר ליו"ר טלי קריאף: "מה שאתו צריכות תקבלו". הכניסה היא בחינם הסעות שהעירייה העמידהבחינם, ייצאו ממקיף ז' ביום המשחק (16.30). קריאף : אני קוראת לקהל באשדוד להחזיר את הגביע לעיר".
המטרה 1000 איש לגמר הגביע בחמישי. הדרך מפליירים ועד אס.אמ.אסים

במכבי בן אשדוד התחילו בהכנות למשחק גמר גביע המדינה מול מכבי רמת חן ביום חמישי (18.10) ברמלה. ההכנות מתחלקות לשני עניינים מרכזיים. מהבחינה המקצועית, על זה אמון המאמן עדן ענבר והצוות שלו ומבחינה ארגונית כשהמטרה העיקרית של ראשי הקבוצה היא להביא כ-1000 איש מאשדוד למשחק ברמלה, באולם שמכיל כ-1500 איש.

מיד בתום סיום הניצחון על הרצליה ביום שני, ניגש ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לטאלי קריף יו":ר הקבוצה ולמנכ"ל אורי בן סימון ואמר להם בצורה חד משמעית: "כל מה שאתם צריכים בכדי להביא גביע, העירייה ואני לשרותכם. כרגע נראה כי העירייה תעמיד אוטובוסים בחינם ביום חמישי שייצאו ממקיף ז' (16.30), כל אוהד ואוהדת יקבלו חולצה וכן כרטיס כניסה למשחק, ללא תשלום.

בקבוצה ינסו להביא קהל בכמה דרכים חלקם מאוד מיוחדות. לדוגמא הקבוצה תוציא הודעות אס.אמ.אס לתושבי העיר להגיע למשחק, יוצאו 5000 פליירם וכמו כן יגיעו נציגים לחברות ולמפעלים בעיר בכדי לנסות לגרום לכמה שיותר אוהדים להגיע. בתכנון להגיע לעובדי הנמל, בתי הזיקו, חברת החשמל ולאגם כימקלים, אחת מהספונסריות של הקבוצה.

נראה כי בעניין הזה כל הקודם זוכה. באולם ברמלה כאמור 1500 מקומות. בין 300-500 אוהדין אמורים להגיע לעודד את רמת חן. אנשי איגוד הכדורסל שומר כ-300 כרטיסים וייתר רוצים באשדוד למלא, דהיינו עד 1000 אוהדים, שיצבעו בצהוב את האולם.

טאלי קריאף היו"ר אמרה בעניין: הקהל הוא פקטור מאוד חשוב במשחק הזה. אנחנו קוראים לקהל באשדוד לבוא לעזור לנו להחזיר את הגביע לאשדוד". אשדוד זכתה בגביע פעמיים רמת חן 3. מעולם לא נפגשו שתיהן בגמר. מי שתזכה תהיה מחזיקת הגביע החדשה, מאחר והרצליה שהודחה על ידי אשדוד, היתה מחזיקת הגביע היוצאת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך