הפסידו לנס ציונה, 24:22, יפגשו את…נס ציונה ברבע גמר הפליאוף

דווקא לאחר שהייתה בשיאה ועלתה למקום השני, נוצחה הפועל אשדוד בשני המחזורים האחרונים בליגת העל בכדוריד, הפעם 24:22, לנס ציונה, אותה תפגוש ביום שישי במסגרת רבע גמר הפליאוף העליון. לאשדוד שסיימה שלישית יש את יתרון הביתיות, אבל נס ציונה ניצחה אותה העונה בכל המפגשים. יחד עם זאת, זו הייתה עונה מצוינת עד כה לאשדוד.
מקום שני עם ניצחון על ראשון. 37:39 ענק להפועל אשדוד על מכבי ראשל"צ
עמרי קומרו מרחף בדרך לשער נוסף. (צילום: באדיבות מני אלגריסי)

תמה הליגה הרגילה בכדוריד. הפועל אשדוד בעונה מצוינת, סיימה במקום השלישי בתום העונה הרגילה והיא תארח לסדרת רבע גבר גביע המדינה את נס ציונה.

אבל אשדוד יכולה הייתה לסיים גם במקום השני. אשדוד שכבר עלתה לפני 2 מחזורים למקום השני, לאחר הניצחון הגדול על מכבי ראשל"צ, נוצחה בשני המשחקים האחרונים. הפעם בבית על ידי נס ציונה 24:22, אותה נס ציונה שאשדוד תפגוש כבר ביום שישי במסגרת רבע גמר הפליאוף העליון.

הסדרה היא סדרת הטוב משלושה משחיקם. אשדוד חייבת לנצח בשני משחיקם לפחות, כשלה כאמור יתרון הביתיות. אבל עד כה אשדוד נוצחה בכל שלושת המשחקים מול נס ציונה, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה. קל זה לא יהיה, לקבוצה אשר רוצה העונה להגיע לפחות לחצי גמר הפליאוף, אם לא יותר מכך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך