יש גמר גביע. מכבי בן אשדוד בגמר לאחר 69:50 על הרצליה

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה, עלתה לגמר גביע המדינה, לאחר שגברה על בנות הרצליה, מחזיקת הגביע מהשנה שעברה, 69:50. בגמר שייערך ביום חמישי תפגוש אשדוד, ברמלה (18.10) את מכבי רמת חן, שגברה בחצי הגמר השני על חולון 70:92. אולי בכל זאת נראה השנה גביע באשדוד. שי דורון הצטיינה, במשחק הקבוצתי של אשדוד.
יש גמר גביע. מכבי בן אשדוד בגמר לאחר 69:50 על הרצליה

אולי הנשים יביאו גביע לאשדוד. לאחר שהגברים בכדורגל (גביע הטוטו) ובכדורסל (גביע המדינה),לא הצליחו להביא גביע לאשדוד, יש סיכוי שהבנות יעשו זאת. אשדוד גברה בחצי הגמר על בנות הרצליה, מחזיקות הגביע בעונה שעברה 69:50 והן רחוקות משחק אחד מגביע, עת יפגשו ביום חמישי את רמת חן, בגמר גביע המדינה (18.10, ברמלה), שניצחה בחצי הגמר השני את חולון 70:92.

אשדוד הציבה לעצמה השנה 2 מטרות. לשמור על האליפות ולהשיג גם את הגביע. בינתיים היא עומדת בשתי המטרות. אגב את הרצליה תפגוש אשדוד ביום שני לסדרת חצי גמר הפליאוף, כשלהרצליה יתרון הביתיות. אם אשדוד תרצה לזכות באליפות, היא תצטרך לעבור את הרצליה גם בסדרה הזו.

אשדוד החזיקה את הרצליה על נקודות 50 נקודות בכל המשחק!. ההגנה של אשדוד עבדה מצוינת הן בהגנה והן בהתקפה. אגב אשדוד קלעה שלשה אחת בכל המשחק, אבל כיפרה על זה עם משחק קבוצתי מצוין וחלוקת נקודות בין שחקניות הקבוצה. הרצליה מבחינתה בנתה על הזרות שלה והן לבד, מול המשחק הקבוצתי של אשדוד, לא הספיק לה. אם במחצית הראשונה הרצליה עוד הייתה בתמונה, הרי שבחצי השני, אשדוד ברחה להרצליה. 2 דקות לסיום הובילה הרצליה 48:65 ומשם הרצליה לא יכולה הייתה לחזור.

דווקא הישראליות של אשדוד היו מעל כולן. שי דורון עם 14 נקודות הייתה הבולטת, אבל לויציקי וקלארק הוסיפו את שלהן. בכלל נראה כי אשדוד נכנסת לתקופה הטובה שלה במיוחד בזמן הנכון, גמר גביע וסדרת חצי גמר הפליאוף.

עדן ענבר מאמן אשדוד: "אני מאוד שמח שניצחנו. לא שיחקנו טוב. שמרנו מצוין ואני שמח, אבל יום חמישי בגמר זה הדבר האמתי. צריך לברך את רמת חן שהגיעה לגמר והן שם בזכות. יהיה משחק קשה מאוד ומניסיוני במשחקים כאלה, המנטליות חשובה מכל דבר".

שי דורון: "אם לא ננצח בחמישי לא עשינו כלום. היה לנו הרבה זמן להתכונן, עשינו עבודה מדהימה בהגנה. משחק אחד ביום חמישי כל קבוצה יכולה לנצח. הכי בא לי להניף גביע. אני אשמח לעוד גביע בוודאי להביא גביע לאשדוד.

קלעו לאשדוד: דורון 14, פלאסיאנס 12, לויצקי 11, קלארק 10, רייט 9, ברקסטון 8, סלווין 3, פרסלי 2.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך