אפליקציה חדשה ל"שייפ ליין"

בסטודיו הכושר לנשים "שייפ ליין" באשדוד החליטו להתקדם ולהעניק למנויות ולא רק- אלא לכל אישה שתרצה לקבל טיפים לתזונה ואימונים ותרגילים שיוכלו לעשות בבית. המנויות יוכלו להתעדכן לגבי אירועים מיוחדים, לעשות מעקב התמדה באימונים, להתעדכן בלוח השיעורים במקום ועוד
אפליקציה חדשה ל"שייפ ליין"

מריאנה פפיסמדוב, מנהלת הסטודיו ענתה לנו על כמה שאלות לאור השקה האפליקציה שזכתה לכמות הורדות גבוהה במהירות רבה.

אז למה אפליקציה?
"חשבנו על דרך מיוחדת להיכנס לטכנולוגיה של העשור , עם אפליקציה מדהימה וידידותית , שנותנת לכל משתמשת את הכלים להיות מחוברת לסטודיו , מכל מקום , שכן האפליקציה "שייפ ליין איתך בכל מקום"- נותנת גישה ישירה למערכת השעות וכל עידכון ידווח באפליקציה כמסרון".

במה שונה האפליקציה מעמוד הפייסבוק או אתר האינטרנט?
"כל אחת שמורידה את האפליקציה מתעדכנת באופן ישיר לכל התרחשות- החל ממסיבות ואירועים מיוחדים , אל סרטונים של הדרכות קצרות כך שגם אם את בחופשה או מכל סיבה שהיא- לא מצליחה להגיע לסטודיו עדיין תוכלנה הנשים לערוך אימונים קצרים שמובנים באפליקציה ומתחדשים כל הזמן".

בגדול כולם יכולים להוריד את האפליקציה וליהנות ממנה. מה ייחודי עבור המנויות בסטודיו?
"כרטיסיית המוטיבציה שיצרנו נותנת דרייב להגיע כמה שיותר, וכלן מי שתצבור 10 הגעות במהלך כל חודש תצ'ופר במתנה מדליקה. ניתן להעלות תמונות שיופיעו בתוך האפליקציה וישמרו באלבום מיוחד ועוד הרבה עדכונים, מבצעים מיוחדים, סרטונים, אימונים ועוד…"

הורדת את האפליקציה? מגיע לך שבוע במתנה
בקרוב תוכלו להתעדכן דרך האפליקציה לגבי שני שיעורים חדישים ומיוחדים שייכנסו לסטודיו "שייפ ליין" בבלעדיות באשדוד- יש למה לצפות!

46ty

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך