שחקני מצפים "לשטיפה" מצביקה שרף

היום יערך אימון ראשון מאז התבוסה לירושלים, 64:95, שחקני הקבוצה מצפים לשיחה עם צביקה שרף ויש מי שחושב שהוא "ישטוף" אותם לאחר ההפסד לירושלים. מצד שני גורם בקבוצה אמר כי שרף נרגע וגם הבין כבר במהלך המשחק לאן המשחק הולך ויותר חשוב להתכונן לקראת משחק הבית מול קרית גת. שרף עצמו התבטא לאחר המשחק: "ירושלים שיחקה מול קונוסים".
צביקה שרף בחוץ
צביקה שרף. מתלבט? (צילום: פבל)

היום אמורה מכבי אשדוד/באר טוביה, לערוך אתה אימון הראשון מאז התבוסה 64:95, לירושלים במוצאי שבת. שחקני הקבוצה מצפים "לשטיפה" מהמאמן צביקה שרף, בגלל התצוגה שלהם, במהלך המשחק.

גורם בקבוצה מנגד דווקא הרגיע ואמר, כי שרף נרגע מאז מוצאי שבת, מה גם שכבר במהלך המשחק הוא הבי לאחר המשחק הזה הולך. אותו גורם הוסיף כי מבחינת שרף חשוב יותר להתכונן כראוי למשחק הבית מול קרית-גת, בשני הבא, שהוא חשוב יותר עכשיו.

ושרף עצמו? אם לשפוט לפי התגובות שלו לאחר השחק, אז הוא לא אהב בלשון המעטה את מה שראה. שרף אמר בסיום לכלי התקשורת: ""שיחקנו בושה. ירושלים שיחקה מול קונוסים, כל אחד יכול להיות טוב נגדנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך