כמו לחמניות: מאות הסתערו על תחפושות ב-20 שקלים

מאות נוהרים למתחם הביג פאשן באשדוד כדי להנות מהמבצע המשוגע שגורם לפקקים בכניסה וביציאה מהמתחם,
כמו לחמניות: מאות הסתערו על תחפושות ב-20 שקלים

החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעה זו ממלאים את רחבת החניה של קניון הביג מאות מכוניות, כאשר בעלי הרכבים הביאו עם ילדיהם לקנות תחפושת ליום הפורים שיחל בעוד שבוע וחצי מהיום, ההמון עט אל הקומה העליונה במתחם הביג פאשן לחנות עידן 2000 שם החליטו להוריד את התחפושות למחיר אפסי של עשרים שקלים בלבד, "זה לא יאמן המון אנשים חוטפים את התחפושות כאילו היו אלו לחמניות" אמרה לנו רונית, אמא לשני בנים שבאה לקנות תחפושת לילדיה. "אני בחרתי לקנות את התחפושות של אנה ואלזה" אמרה אילה אמא לתאומות המתוקות עלמה ונועה.

אט אט המדפים מתחילים להתרוקן, ואנחנו פנינו לעידן, מבעלי החנות שיסביר לנו את פשר המבצע, "במקום להוריד את המחירים יום קודם, החלטתי שאני מוריד שבועיים קודם, ושהציבור הרחב יהנה". אז לפני שמאות האנשים שפוקדים את מתחם הביג, ויוצרים פקקי ענק בכניסה ויציאה יגמרו את כל התחפושות, רוצו ואולי גם אתם תספיקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך