עשו עליהם סיבוב. ירושלים הביסה 64:95 את אשדוד בפתיחת הסיבוב השלישי

במשחק חד צדדי, הובסה מכבי אשדוד/באר טוביה 64:95! בפתיחת הסיבוב השלישי על ידי הפועל ירושלים. היחידים שעוד פגעו היו סוואן, תומאס וגארט. הומן שהועדף על גלאדנס היה חלש. זו הייתה התבוסה הגדולה ביותר של הקבוצה העונה, שלא מצליחה לנצח בחוץ. צריך להתעורר ומהר אם רוצים פליאוף עליון. שרף :שיחקנו גרוע"

יש להפסיד ויש להפסיד. מה שקרה אתמול למכבי אשדוד באר טוביה, מול הפועל ירושלים, בפתיחת הסיבוב השני, היה הפסד מהסוג השני, הסוג הזה שאתה יוצא בהרגשה שזה היה במעמד צד אחד. השפלה. כלום לא עבד באשדוד, לא בהגנה ולא בהתקפה. הזרים, של הקבוצה, סוואן, גארט ותומאס, עוד עשו משהו, היתר לא הגיעו. הקבוצה לא מצליחה לנצח בחוץ. היא חייבת לחזור לעצמה ומהר, אם היא רוצה פליאוף עליון. הזר הומן, שהועדף על מיקל גלאדנס ששוחרר, היה חלש מאוד ולא לזה ציפו בקבוצה. צביקה שרף סיכם את זה היטב : "שיחקנו גרוע. המשחק הכי גרוע שלנו. צריך לטפל בזה

הפתיחה הייתה כל כולה של המארחים, ששמרו מצוין וקלעו את 12 הנקודות הראשונות במשחק. סוואן העלה את הלוח על אשדוד אחרי קצת יותר מארבע דקות ותומאס הוסיף דאנק גדול, אבל סמית' ואליהו המשיכו את הריצה הירושלמית וקבעו יתרון 5:18. תומאס עם 8 נקודות ברבע וסולומון עם סל ראשון צימקו ל-25:15 אחרי 10 דקות.

ווילי וורקמן מנסה. כמו כל אשדוד זה לא הצליח לו. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל)
ווילי וורקמן מנסה. כמו כל אשדוד זה לא הצליח לו. (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל)

הומאן והולמן עלו יחד למגרש ותומאס צימק בשלשה ל-27:20 בלבד. דאנקן שעלה מהספסל הגיב עם 7 נקודות רצופות ודאנק של הולמן הגדיל ל-20:36. הסנטר החדש של האדומים נהנה מכל רגע על המגרש, קלע את 3 זריקותיו הראשונות, הוסיף גם 6 ריבאונדים וקיבל תשואות רמות מהקהל האדום כאשר חזר לספסל אחרי 11 דקות בהן תרם 12 נקודות מדד. רולנד הנפלא סגר מחצית גדולה שלו ושל קבוצתו ביתרון 27:48.

גארט קלע שתי שלשות רצופות בפתיחת המחצית השנייה, אבל רולנד והלפרין שמרו על הפער ואליהו בשני סלים רצופים וסמית' הגדילו ל-37:61. סוואן הוביל ריצת 2:10 כמעט פרטית עם שתי שלשות ודני פרנקו הזעיק פסק זמן כדי לעצור את המומנטום, 47:63. אליהו החזיר את המומנטום בדאנק, קלע סל נוסף ומצא את טימור לשלשה שפתחה את הפער מחדש, 48:70. סוואן צימק אחרי 30 דקות ל-70:51.

חגיגה של האלופה נמשכה ברבע האחרון. רולנד המשיך לטייל למתפרצות, הולמן השיג נקודות קלות והפער המשיך לטפס. הסנטר החדש הדליק את הקהל עם חסימה גדולה על ג'רמיין הול וסימון "לא אצלי" עם האצבע א-לה דיקמבה מוטומבו. סוואן עוד הוסיף כמה קליעות יפות לאוסף, מה שלא הזיז לאדומים שחגגו במשחק המעבר וסיפקו שואו טיים לאוהדים ולבעלים, שניצח על החגיגה בארנה. שלשה של מאיור קבעה את תוצאת המשחק, 64:95.

קלעו לאשדוד: סוואן 25, גארט 14, תומאס 12, שרון וסולומון 4 כ"א, הומן 3, שולדבראנד 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך