שבוע שני שבוע שלישי

שבוע בלבד לאחר שעלתה למקום השני, הודחה ממנו קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד וירדה למקום השלישי. אשדוד נוצחה על ידי רמה"ש הרביעית 20:32, בחוץ. ביום שני (20.00) המחזור האחרון בליגה הרגילה, אז תפגוש אשדוד את נס ציונה ,הכבשה השחורה" העונה של אשדוד. אם היא לא תחזור למקום השני, היא תפגוש בסדרת רבע גמר הפליאוף את....נס ציונה.
שבוע שני שבוע שלישי

שבוע ימים זה לקח לקבוצת הכדוריד של הפועל ״אלובין״ אשדוד, לאבד את המקום השני. אשדוד ספגה הפסד חוץ כואב מול רמה״ש הרביעי והודחה מהמקום השני לאחר 32-20, כשנותר מחזור אחד לסיום הליגה הרגילה.

האדומים הגיעו למשחק חוץ קשה בידיעה שהיא חייבת לנצח בכדי לשמור על מיקומה בטבלה לקראת הפלייאוף. המשחק התחיל בהחמצות מרובות ועצירות טובות של שני השוערים משני הצדדים והתוצאה הייתה בהתאם. אשדוד נכנסה למשחק ואף הובילה 8-5 לאחר 20 דקות אך רמת השרון התעלתה על עצמה וריצה מטורפת של 8-1 הפכה את התוצאה עד למחצית 13-9 לכחולים מהשרון.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו שהראשונה הסתיימה, משחק מבולבל ורבוי באיבודי כדור של האדומים לצד ריצה מהירה של רמה״ש שסגרה את המשחק כבר בדקה ה10 של המחצית השנייה, כשהוליכה 17:10 ואשדוד נשארה אובדת עצות.

בשלב הזה מאמן הקבוצה, וובה זייקמן החליט לתת מנוחה לשחקנים הבכירים לקראת ההתמודדות מול א.כ נס ציונה, "הכבשה השחורה" העונה של אשדוד, ביום שני הקרוב והעלה את שחקני הספסל לצבור קצת ניסיון. בסיום , אשדוד הפסידה 32-20 והיא צריכה להתאושש במהרה לקראת יום שני לקרב הסופי על המקום השני. במצב הנוכחי , אשדוד ממוקמת שלישית ואם הסטטוס ישאר אשדוד תפגוש ברבע הגמר את א.כ נס ציונה בהתמודדות על הכרטיס לחצי הגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך