שלוש ועדיין בראש. הפסד 3:1 לאשדוד במשחק העונה מול אשקלון

למרות ההפסד 1:3,במשחק העונה של הליגה הלאומית, להפועל אשקלון, מ.ס אשדוד ראשונה מרחק 9 נקודות מהמקום השלישי ו-7 נקודות מאשקלון השנייה. אשקלון ידעה למצות עד תום את ההזדמנויות שלה (כבשה פעמיים תוך 5 דקות וסגרה את סיפור המשחק). מותר להפסיד משחק אחד בכל 7 משחקים אבל צריך לחזור מהר למסלול כבר במחזור הבא, מול אחי נצרת. שיפוט חלש של דניאל בר נתן.
נטש את האימון. מיכאל סירושטיין
נטש את האימון. מיכאל סירושטיין. (צילום: פבל)

אי אפשר לבוא בטענות למ.ס אשדוד,למרות ההפסד 1:3 לאשקלון במשחק העונה, בין אשדוד הראשונה לבין אשקלון השנייה. נכון, הפסד כזה צורב ועוד ביית, אף פעם לא עושה טוב, אבל אחת ל-7 משחקים, מתוכם 6 ניצחונות, קורה שהקבוצה לא משחקת את משחקה הרגיל ומנוצחת. במיוחד שעדיין היא ראשונה, 9 נקודות מהשלישית בטבלה, הפועל פ"ת ו-7 מהשנייה אשקלון. אבל אשדוד צריכה מהר לחזור לעצמה ומול אחיי נצרת כבר לחזור להיות אשדוד "הדורסת, שהתרגלנו אליה.

לאשקלון מגיעות כל המחמאות. היא הגיעה, שיחקה נכון, יצאה למתפרצות וידעה לכבוש. במיוחד הדברים אמורים במחצית השנייה. היא ב-3 מתפרצות כבשה שניים. גם העובדה שידעה לכבוש בדקה ה-43 ואח"כ בדקה ה-47…במתפרצת..סגרה מבחינתה את המשחק. השוער שלה, ליאור חדריאן, מנע מאשדוד לחזור למשחק. אשדוד שלטה בכדור, אבל לא ידעה להפוך את זה לשערים וגם חדריאן בכמה הצלות ענקיות, מנע שער. רק חבל שבזבז כל כך הרבה זמן, "בהצגות" מיותרות.

אשדוד החמיצה שוב ושוב קינדה (25), קורדיירו (30) וגם קופחה ולא קיבלה פנדל (שיפוט חלש של דניאל בר נתן, שלא שלט במשחק) לאחר עבירה ברורה על אינברום ברחבה שנעצר בעבירה על ידי חדריאן. אבל שלא סופגים כובשים. בר נתן העניק פנדל בצד השני (43) ועידן שריקי עשה מזה 0:1.

בעוד כולם מצפים למחצית שנייה של מ.ס שתחזור להשוות, קיבלנו שער מהיר של ניראל מחפוד (479 בבעיטה חזקה וזה אולי שבר את אשדוד. אשדוד שעלתה בהרכב התקפי על חשבון קשר אחורי, ניסתה לחזור למשחק, אבל דווקא אז בעוד מתפרצת עשה שריקי את השני שלו והשלישי של הקבוצה וסגר עניין 0:3. לבר נתן היה "אומץ" במשחק גמור ובתוספת הזמן להעניק פנדל לאשדוד, לאחר עברה על מיכאל אוחנה ומיכאל אחר, סירושטיין צימק ל-1:3 והעלה את מאזנו ל-8 שערים.

קורה. אמרנו. עכשיו אשדוד צריכה לחזור לעצמה ולחזור למסלול הניצחונות. אם זה יקרה כבר במחזור הקרוב, אפשר יהיה בהחלט לשכוח את ההפסד הצורב הזה.

אשדוד: ג'רפי, בן זקן, ניבאלדו, סירושטיין, טובול, קינדה ((דוד, 54), אוחיון, אוחנה, אינברום (70, מונד), קורדיירו (77, זריהן), עזריאל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך