משטרת אשדוד: חוקר בכיר נחשד כי ביצע עבירות מין בנשים בעת שהגישו תלונה

שתי נשים שהגיעו להתלונן במח"ש על כך ששני חוקרים עשו בהן מעשים מגונים, גרמו לפיטורי אחד השוטרים. והשני הוצא לחופשה כפויה

תאונת דרכים שקרתה לפני כחצי שנה אילצה את הנפגעת להגיע לתחנת המשטרה בעיר בכדי להגיש תלונה עקב תאונת דרכים בה הייתה מעורבת, באופן שיגרתי לחלוטין מספר ימים לאחר מכן התקשר אליה חוקר מיחידת המשטרה באשדוד, וביקש ממנה לחזור שוב לתחנת המשטרה וזאת בכדי להשלים פרטים החסרים במערכת. המתלוננת הגיעה לבדה לתחנת המשטרה, ושם על פי החשד השוטר (חוקר) הטריד אותה מינית באופן מילולי, ולאחר כמה ימים יצר עמה קשר טלפוני, וזאת כמובן שלא במסגרת חקירת התאונה.

כמה ימים לאחר המקרה פנתה הנפגעת למחלקה לחקירת שוטרים בכדי להתלונן על המקרה, שם ביקשו ממנה לעשות מעשה ולגשת שוב פעם לתחנת המשטרה באשדוד ולהקליט את דברי ההטרדה של החוקר, המתלוננת הצליחה במשימתה, והעבירה את ההקלטה למח"ש. בעקבות כך החוקר הבכיר זומן לחקירה והוחלט להשהותו מתפקידו לאלתר, אלא שסיפורו של השוטר לא עצר שם, וכמה ימים לאחר מכן אישה נוספת הגיעה למח"ש בכדי לתת עדות נגד השוטר, ואף טענה כי האחרון ביצע בה מעשה מגונה .

חשבתם שנגמר ? אז ככה, חקירת העדות מהאישה השנייה הובילה לכך ששוטר נוסף בתחנה בדרגת רב סמל מתקדם, נמצא חשוד כי היה עד למקרה ההטרדה, ולא דיווח ע"כ לאיש, עכב כך הוחלט כי הוא יוצא לחופשה כפויה, והחלטה על המשך דרכו במשטרה תינתן במועד אחר. התפתחותה של החקירה במח"ש, גרם להחלטת המשטרה להדיח את החוקר הראשון שנחשד בעבירות מין כלפי נשים שהגיעו להגיש תלונות בתחנת המשטרה.
ממשטרת ישראל נמסר: "בעניינו של השוטר ג'רר שטרית, בעקבות חקירת מח"ש וממצאי החקירה הורתה ר' אגף משאבי אנוש על פיטוריו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך